Kuka voittaa vuoden 2020 Pitsiturnauksen?

• Äänestäjiä
    11
  • Poll closed .

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Turun tori voidaan vara, vaikka ei taidakkaan olla valmis. Muukalaislegioona suorastaan kyykyttää jälleen vastustajaa.
Tepsi kohdannut lähinnä näitä alakastin joukkueita. Ei nyt vielä aleta keulimaan,

IIHF Power Ranking 17.5 - 16. Kazakhstan: “Love in an elevator/Livin’ it up when I’m goin’ down”

theZ

Jäsen
Varmaan kysytty jo aiemmin jos muilla ollut edes ongelmia, mutta mistäköhän syystä mulla ei suostu Chromecastin kautta näyttämään televisiosta tuota Solidsportin lähetystä? Muiden sovellusten kanssa ei ongelmaa ja tuossakin se chromecastin merkki siihen ilmaantuu mutta sitä klikkaamalla ei tapahdu mitään.

Ikuri

Jäsen
Varmaan kysytty jo aiemmin jos muilla ollut edes ongelmia, mutta mistäköhän syystä mulla ei suostu Chromecastin kautta näyttämään televisiosta tuota Solidsportin lähetystä? Muiden sovellusten kanssa ei ongelmaa ja tuossakin se chromecastin merkki siihen ilmaantuu mutta sitä klikkaamalla ei tapahdu mitään.
Avaa selaimen kautta.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Turnaukseen otettiin verkkolehden tuoreen jutun mukaan 400 käsihuuhdepulloa ja 700 kasvosuojainta. Ollut kuulemma työlästä.

Man in the Mirror - Michael Jackson

MJ - Popin kuningas.

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Raipelution on kyllä vakuuttava.

"Jokereilla on tuon 70 vuotta lyhyemmän historiansa aikana enemmän perinteitä kuin Hifkillä. Vaikka Hifki on niitä yrittänytkin rahalla ostaa." -JjZz

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Erittäin hyvät ottelut pelattuna Palloseuralla. Tuntuu erikoiselta kehua omaa jengiä yritteliääksi ja vauhdikkaaksi, ero pariin edelliseen vuoteen on näiden kahden tynkäpelin perusteella iso. Ilme on työteliäs, eikä paketti hajoa tuon tuosta. Tästä on hyvä jatkaa turnauspäivää.

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Miten rankkarit menivät tässä TPS-HIFK ottelussa?

"Se riittää, että valmentaja vittuilee silloin tällöin. Siinä on mulle tarpeeksi mentaalivalmennusta" - Jarkko Kinnunen -
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy