No mitä sitten sinne toiseen ketjuun sitten kuuluisi, jos ei analyysit suosikkijoukkueesi esityksistä turnauksessa kokonaisuudessaan? Kerroit miten ottelu päättyi ja laitoit yleisanalyysiä TPS:n pelistä, vaikka kyseessä on otteluseurantaketju.
Tä?
Mitä kuuluu Otteluketjuun? Matsiennakot, kokoonpanot, jälkipelit, otteluanalyysit jne.
Mitä kuuluu Otteluseurantaketjuun? Matsin aikainen liveseuranta (JEEE!!!1! Plösö teki 1-0) ja otteluiden lopputulokset (SPO-TPS 1-0 - se siitä Pitsiturnauksesta sitten) jne.
Missä välissä mä olen vääntänyt "yleisanalyysiä" TPS:n pelistä Otteluseurantaketjuun? Sitä paitsi asiaviestin kirjoittaminen paskaketjuun ei ole kiellettyä - paskaviestin kirjoittaminen asiaketjuun sitä vastoin...
Sä olet ollut rekisteröityneenä palstalle hieman reilut kolme kuukautta. Mä kyllä kehottaisin sua kasvattamaan munakarvat ennen kuin alat päteä jollekin 13+ vuotta ja 6.500+ viestiä kirjoittaneelle palstaveteraanille säännöistä tai niiden tulkinnoista. Off-topic päättyy tässä ketjussa mun osaltani NYT!!!
Kiihkeää Pitsiturnaus-finaalia Rauma ja Vaasa!
Pistäkäähän finaalissa iltapaskojen huomiset lööpit uusiksi!