"Meillä on siihen parannettavaa"Jantta kysyy Otsolta miten alivoimaa kannattais pelata...
"Meillä on siihen parannettavaa"Jantta kysyy Otsolta miten alivoimaa kannattais pelata...
Tapparan kaataminen vaatii kirvesrintojen ohipeliä ja vastustajan 100 prosenttista. Ja se pitäisi tapahtua 4 kertaa yhden sarjan ainana. Ei toivoakaan, kyllä Tappara on ihan eri tasolla kuin muut.Pystyyköhän kukaan horjuttamaan Tapparaa?
Jep. Sama kuin kysyisi vaikka Moilasen Samilta, miten läpiajoissa kannattaa pelata.Jantta kysyy Otsolta miten alivoimaa kannattais pelata...
Se oli sellanen pukukoppi maali. Jorilta perus syöttö. HIFK faneille vähän esimakua siitä, mitä ens kaudellla näätte paljon
Kyllä. Esimerkiksi Ilveksessä kukaan ei osaa laukoa edes suoraan syötöstä. No Nyman osaa, mutta muuten ei riitä vielä näihin kekkereihin.Jep ei kenelläkään muulla taida olla Ojamäen ja Merelän tasoisia rightin hyökkääjiä. YV:llä nämä on tuikitärkeitä.
No näinhän siinä taisi käydäTestailiko ne itseensä ensin ja oli G3:n sivussa ja nyt juottaa sitä Tapparalle?
Tuo Tapparan ylivoiman ylivoimaisuus vie kyllä mieleenkiinnon tästä välieräsarjasta. Vaikkei Tampereella paikallisfinaaleja nähtäisikään, kannu sinne menee joka tapauksessa, sen verran murhaavaa on kirvesrintojen meno...
Mitä tuo ACAB tarkoittaa? Mulla ei ole suomi–jonne–suomi-sanakirjaa."ACAB IFK" Onko siellä laitettu perheen anarkomarkot eturiviin?
Uskomatonta, että Lehterän kaltaisia kavereita saa edes seurata liigapeleissä. Liian hyvä liigaan, vähän kuin Kamil Kreps.
"All cops are bastards"Mitä tuo ACAB tarkoittaa? Mulla ei ole suomi–jonne–suomi-sanakirjaa.
No niinpä. Alkaisi jo uusi kausi ja uudet kujeet. Jorsti on ihana.
Ja sitten kun IFK järjestää hässäkkää, niin puoli Suomea huutaa sika-IFK:ta kuorossa. Mutta tunnetta se on, fakta. Sikailuja en toivo, pientä hässäkkää kyllä.Lieneekö Peltonen syynä, että HIFK on noin vässykkä vai mikä mättää ? Hässäkkää toiseen erään, kiitos.
Mitä tuo ACAB tarkoittaa? Mulla ei ole suomi–jonne–suomi-sanakirjaa.
Kiitos. Jotenkin arvelinkin sen olevan jotain noin omaperäistä."All cops are bastards"
Itse mietin että mitähän tuolla haetaan mutta ota nyt näistä selvääKiitos. Jotenkin arvelinkin sen olevan jotain noin omaperäistä.
Hyvinhän IFK haastaa, tasaväkistä vääntöä ollut ja normiviimeistelyllä olisi 1-1Tapparan kaataminen vaatii kirvesrintojen ohipeliä ja vastustajan 100 prosenttista. Ja se pitäisi tapahtua 4 kertaa yhden sarjan ainana. Ei toivoakaan, kyllä Tappara on ihan eri tasolla kuin muut.
Tamperehan on tunnettu poliisivaltio, joten varmasti paikallisille viranomaisille terveiset.Itse mietin että mitähän tuolla haetaan mutta ota nyt näistä selvää