Pe 7.4.2023 Tappara - HIFK

  • 31 009
  • 706

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Miten jos löytyy kiva mesta, eikö olisi kiva lähteä siitä tutkimaan lähiseutuja hlöautolla eli jos ottaisi sen vaunun vetoon? Auto on vähän ikävä, kun pitää purkaa leiri jos löhtee ajeleen. Vai onko fillaria/sähköpyörää kyydissä?

No koukku löytyy, mutta olen itselleni vannonut, ettei koskaan tientulppana vaunulla. Kyllä se on kanssaihmisiä ajatellen kunnon asuntoauto... Sähköpyörä toki siihen sivuun... Vuosi sitten Levillä oli vuokralla erittäin hyvä, en saanut nimestä rungossa selvää, joten kysyin kundilta vuokraamossa. Vastasi, että merkki on “kiantti”.. Minä ajattelin, kun Italiassakin asustelin 3.5 vuotta, Chianti! Ei löytynyt Googlella ja malli olikin Giant...

Ja ottelu ratkesi!
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Vähän oli nyt tuuria Tapparalla, mutta kaikki lasketaan. Eiköhän se nyt ole viimeistään taputeltu tältä päivältä.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Oli kauden komein maali

On muuten meininkiä
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No koukku löytyy, mutta olen itselleni vannonut, ettei koskaan tientulppana vaunulla. Kyllä se on kanssaihmisiä ajatellen kunnon asuntoauto... Sähköpyörä toki siihen sivuun... Vuosi sitten Levillä oli vuokralla erittäin hyvä, en saanut nimestä rungossa selvää, joten kysyin kundilta vuokraamossa. Vastasi, että merkki on “kiantti”.. Minä ajattelin, kun Italiassakin asustelin 3.5 vuotta, Chianti! Ei löytynyt Googlella ja malli olikin Giant...

Ja ottelu ratkesi!
Pistin viikolla tilaukseen Serial1:n, Harley Davidsonin valmistama sähköfillari. Ei se nyt ihan Fiatin makuuvaunua maksanut. Nimim. Norjat kakarana nähty vaunu kyydissä
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Tappara-fanit juhlii viidettä maalia katsomossa "kissani kuoli eilen" -ilmeet naamoilla.

Taisi olla palstatoveri Cobol, jos en ihan väärin muista, joka kertoi joskus täällä olleensa katsomassa Hakametsässä Tappara-Jokerit ottelua. Hän oli kysellyt Tapparan tehtyä maalin vierustoveriltaan, että miksi et tuuleta maalia ja tämä oli vastannut että "Ei mun tarvii, oon maksanu lipustani".
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Pitikö sieltä boksista pysyä poissa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös