52:22 pelattu. Liigassa yllätyttiin että tänään on pelejä.Liigan nettisivuissa on nyt oltava jotain kummaa. Minulla näkyy edelleen, että HIFK-Sport on 3-3 ja peliä pelattu 49:16...
En , kuhan nyt heitän läppää ylimielisiltä kuullostaville kommenteille.
Liigan nettisivuissa on nyt oltava jotain kummaa. Minulla näkyy edelleen, että HIFK-Sport on 3-3 ja peliä pelattu 49:16...
Juu tästä aiemmin mainitsinkin, että myös hän ärsyttää.Kyllä Raksilassa on semi-överi kuuluttaja
Arvostan pahoitteluasi mutta ei mulla mitään traumoja ole. Kiitokset vaan kommenteista, otan ne nöyrästi vastaan suurilta ja mahtavilta.No mä oon pahoillani jos sulla on jotain traumoja meistä, mutta mun mielestä Sport on ollut tässä erässä ihan vilpittömästi parempi joukkue kentällä. IFK:n pitäisi olla selvästi parempi koska resurssit ovat aivan eri planeetalta kuin Sportilla. En tiedä miksi sitä pitäisi anteeksi pyytää.
Arvostan pahoitteluasi mutta ei mulla mitään traumoja ole. Kiitokset vaan kommenteista, otan ne nöyrästi vastaan suurilta ja mahtavilta.
Onhan se hienoa että kiekko muuttuu pois tästä Jypin painikiekosta. Eihän tätä kukaan voi ylpeänä seurata.