Pe 7.12.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 35 767
  • 493

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Puustinen 2-1 HPK

Harmi homma, olisi ollut hyvä ottaa joku piste tästä mutta tiukkaa tekee.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Puustineeeeeeeeennnn!!!! 2-1

En edes muista milloin viimeksi syttynyt näihin peleihin.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
En , kuhan nyt heitän läppää ylimielisiltä kuullostaville kommenteille.

No mä oon pahoillani jos sulla on jotain traumoja meistä, mutta mun mielestä Sport on ollut tässä erässä ihan vilpittömästi parempi joukkue kentällä. IFK:n pitäisi olla selvästi parempi koska resurssit ovat aivan eri planeetalta kuin Sportilla. En tiedä miksi sitä pitäisi anteeksi pyytää.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liigan nettisivuissa on nyt oltava jotain kummaa. Minulla näkyy edelleen, että HIFK-Sport on 3-3 ja peliä pelattu 49:16...

Sama näkymä. Jo vuosia on ollut tilanne, jossa pelien päättymisen aikaan liigan sivut jäätyvät. Mikään uusi tilanne tämä ei ole, joskin kummallinen.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kivihalme jatkaa koomailuja omissa. Aivan järkyttävää katsottavaa.
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No näitä tulee, HPK on pelannu kovaa ja hyvin, ihan ansaittu voitto on, jos voittavat.
Ei aina voi voittaa, edes HPK:ta
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Kivihalmeen fanipojat varmaan hehkuttavat tuota äskeistäkin suoritusta? Kahteen viimeiseen peliin koomaillut kolme kertaa siihen malliin että vastustaja on tehnyt maalin.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Ai jumalauta mä diggaan tosta Puustisesta.
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nuijasodan veteraanit - Kiitos 1596-1597
No mä oon pahoillani jos sulla on jotain traumoja meistä, mutta mun mielestä Sport on ollut tässä erässä ihan vilpittömästi parempi joukkue kentällä. IFK:n pitäisi olla selvästi parempi koska resurssit ovat aivan eri planeetalta kuin Sportilla. En tiedä miksi sitä pitäisi anteeksi pyytää.
Arvostan pahoitteluasi mutta ei mulla mitään traumoja ole. Kiitokset vaan kommenteista, otan ne nöyrästi vastaan suurilta ja mahtavilta.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Puustinen ennenkin tehnyt näitä loppuhetken maaleja? Lappeenrannassa ainakin.

Kyllä tästä toki vielä paniikki tulee, joten katsellaan.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Jukureilta ottelun patpa ja ainoa pyöritys, taisi viisi vetoa päin blokkaajaa putkeen. Ehkä koittavat teloa pakiston että pääsee veskaa vastaan.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Sitten: Ei yhtään jäähyä pojat enää, siihen kosahtaisi tämä peli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös