Kyllähän SaiPa tuolla pelillä olisi ansainnut pisteen tai vaikka kaikki mukaansa, mutta minkäs teet kun avopaikoistakaan ei tule maalia ja Tarkki torjuu taidolla ja tuurilla myös mahdottomat kiekot.
Oli varmaankin paras SaiPa mitä minä olen Hippoksella nähnyt, peli oli helvetin suoraviivaista mistä tykkään. Viivelähdöt sun muu kiekon rakasteleminen helvettiin sanon minä.
Tuolla pelillä SaiPa voittaa tänä vuonna jotain, varsinkin jos/kun NHL alkaa ja muut joukkueet heikentyvät.
Pakko lainata kaikki.
Omat kommentit kaukalon laidalta:
- SaiPalle min. 1 p ottelusta olisi ollut oikeudenmukainen lopputulos (jep eniten maaleja tehnyt joukkue voittaa...jne. bullshit ja silti olen tätä mieltä)
- Tarkki pelasi parhaan pelinsä aikoihin ja osoittaa, että silloin kun voittavaa maalivahtia eniten tarvitaan, se hänestä kuoriutuu
- JYPin harvinaisen jäätävän viimeistelyn turvin voitettiin: kuinka monena iltana sadasta Jääskeläinen & Jaatinen olisivat noista osuneet plekseihin?
- edelleen oman pään räikeitä syöttövirheitä enemmän kuin yhdellä robottikausista yhteensä
- Tuomarien toiminta nauratti molempiin suuntiin: harvoin kotipelissä yleisö nauraa yhtä paljon sekä omille että vieraille vihelletyistä virheistä? Tämä kertoo jotain raitapaitojen onnistumisesta...
Hieno ja tärkeä voitto, 3p SuperSaiPasta, se on tärkeintä!
Jupa