Hohhoijaa..olipas taas tuskaista peliä varsinkin omassa päässä. Peltolasta on jo varmaan kirjoitettu lähes kaikki oleellinen, mutta itseäni huvitti eniten se pyörähdys alivoimalla. Kiekko lapaan omalla sinisellä ja Järvinen täydessä vauhdissa vapaana keskikaistalla ja mitä tekee Mikko? Heittää rintamasuunnan takaisin omaan päähän,jotta kaverit pääsevät vaihtoon ja samalla sitten heitää täysin ponnettoman purkuyrityksen rystyltä (?!?) suoraan neljän Saipa-äijän keskelle. Ja sitten vedetään asentoa kun odotellaan sitä vastahyökkäystä. Onneksi ei tullut maalia omiin. Selittäkää joku minulle miksi Peltola pelaa illasta toiseen ylivoimaa, mutta tällä hetkellä kiekollisesti huomattavasti parempiin ratkaisuihin pystyvä Anttila ei? Määttänen voisi aivan yhtä hyvin pelata sentteriä myös YV:ssä. Niskasen taisin nähdä yhteensä ehkä 5 kertaa jäällä, pari harhasyöttöä ja muiden tavoin myöhässä ekassa erässä, kun joku Saipan kaveri porhalsi puhtaaseen läpiajoon. Koivistolta sentään pieni pilkahdus vanhaa Koivistoa siinä tilanteessa, josta Mann sitten teki maalin. Cameronilta paras peli mitä minä olen nähnyt. (Eli Jokerit, Lukko, Jyp ja tämä ottelu) Kolmannen erän alkuun varsinkin todella pirteä vaihto. Saipalta erottui selvästi Nikiforuk- Hacker - Vilen kolmikko. Myös numero 5 väläytteli muutaman kerran. Mielonen oli ainakin kahden Saipan maalin aikana kentällä. Toista maalia en nähnyt, kun seisoskelin jo keskiolutjonossa. Häkkinen vei veskarien taiston muutaman gamesaverin ansiosta. Häkkinen yllätti muutenkin positiivisesti. Toivottavasti vire jatkuu samanlaisena. Itse en vieläkään mieheen täysin osaa luottaa. Puurula taas pompotteli kiekkoa eteensä melko paljon. Puolustuksesta pitää Ilvekseltä nostaa esiin jälleen Lehtivuori sekä Niemi. Niemellä oli ottelun ensimmäinen todellinen maalipaikkakin, kun mies lähti viivalta kiertämään kiekon kanssa ja pääsikin nokikkain Puurulan kanssa,mutta laukaus kajahti suoraan Jonia otsaan. Viitakoski - Mattila - Sandell ei saanut oikein mitään aikaiseksi, eivätkä Lassi ja Sami tainneet kolmannessa erässä enää pelatakkaan. Tauko tule kyllä nyt hyvään paikkaan. Jospa tauolla saataisiin vaikka joku oikea puolustajakin joukkueeseen. Tänään lienee tuskainen taival jälleen edessä. Ja historian perusteella Ässätkin hakee ensimmäisen vierasvoittonsa seuraavasta pelistä. Noh, framför punikit eteenpäin.