Pe 7.10.2022 Otteluseuranta (Liiga)

• 18 641
  • 409

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Tuolla pelillä ja viimeaikaisella vireellä Kärpät taistelee säälien välttämisestä. Ei siinä, kyllähän he sinne kuuden joukkoon tod.näk menevät mutta ei tuollaisella materiaalilla saa tämän kaltaisia ohipelejä tulla, jos mestaruus on tavoitteena.

Jos milloinkaan niin lokakuussa voi tulla. Mutta olen mä edelleen täysin mykistynyt tästä esityksestä. En ymmärrä mitä on tapahtunut otteluun valmistautumisessa.

Tää ei ole mikään tavallinen vähän heikompi matsi, vaan täysin luokaton ottelu Kärpiltä. Ei mitään luottoa että tuosta tasoihin nousisivat koska edelleenkään mikään ei siihen viittaa.

Vituttaa.

tamme

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Saisko ne amatöörituomarit takaisin? Jos kerran nyt on ammattilaiset, niin maksetaan niille enemmän rahaa. Taso on täyttä paskaa ainakin tänään Turussa!

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko ylivoimalle. Jos raitapaidat eivät laskuissa sekoa, niin Lukosta lähtee Piipponen, HPK:sta Joly sekä joku toinen.

Meinasivat seota, kuten epäilinkin mutta eivät onneksi seonneet.

Glove

Jäsen
Näillä tuloksilla olisi ihan sama alkaa katsomaan jalkapalloa. Siinä tulee enemmän maaleja ja pelitapahtuman kesto on lyhyempi.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Jos milloinkaan niin lokakuussa voi tulla. Mutta olen mä edelleen täysin mykistynyt tästä esityksestä. En ymmärrä mitä on tapahtunut otteluun valmistautumisessa.
No joo, ehkä lokakuussa vielä pelin ei tarvitse olla valmista. Mutta eikö Mannerin ja Mikkolan aikanakin teillä ollut ihan samanlaisia kyykkäyksiä, ja niistä ei sitten loppua tullutkaan?

Ei Marjamäen edellisellä Kärppävisiitillä tuollaisia ohipelejä tullut paljoa mitä muistelen. Rutiini oli jäätävä.

Paloposti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän se sieltä sitten tuli kuitenkin, Tappara 1-2. Olikohan Tanus.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toinen HPK:n pelaaja puhuu vitusta niinkuin olis joskus nähnyt.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Raumalla vähän kiehahti ja hyvä niin. Unohtui vaan jäähy veskarin näpeille huitonisesta.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
No joo, ehkä lokakuussa vielä pelin ei tarvitse olla valmista. Mutta eikö Mannerin ja Mikkolan aikanakin teillä ollut ihan samanlaisia kyykkäyksiä, ja niistä ei sitten loppua tullutkaan?

Ei Marjamäen edellisellä Kärppävisiitillä tuollaisia ohipelejä tullut paljoa mitä muistelen. Rutiini oli jäätävä.
Kyllä sitä tähän aikaan vuonna 2013 Marjamäelle potkuja vaadittiin. Peli oli just tätä.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo-o sano. Ei tätä ylivoimaa voi parhaalla tahdollakaan edes kehnoksi kehua. Koskee molempia joukkueita.

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Kisu kävi koittamassa hattua rankkarista. Kesy yritys, ei muaalia

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy