Pe 6.8.2021 TPS - Sport

  • 2 984
  • 43

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Raamikas pojuhan tää Tepsin kakkosveska on, miksei jo tossa iässä ansaitsisi kokeilla Liigassa? Ainakin muistelisin lukeneeni että Tepsiin toivotaan Kareevin lisäksi ulkopuolelta veskaa. Eiköhän tossa oo ihan hyvä kaksikko.
Tais olla loukkaantuneena (ylikunto) viime kauden. Moisanen kertoi haastattelussa että nyt annetaan pojalle paikka näyttää. Jos ei onnistu, hommataan Kareeville kirittäjä.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
18-6 vedot Sportille. TPS on kyllä ollut sekaisin tässä turnauksessa, tuurilla voitto paljon pirteämmästä SaiPasta.
 
Siis onko jollain Haapasillakin niin varma pelipaikka kokoonpanosta että on varaa lähteä yrittämään jotain kutseroveja? En ymmärrä, itse näen että tääkin turnaus on iso näytön paikka työpaikkasi kannalta. Tai ainakin pelipaikkasi kannalta.

Vai onko tää nyt sit kuitenkin semmonen vitsiturnaus ja tän jälkeen treenipelit alkaa merkkaamaan?
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
TPS lohkovoittoon päästämättä maaliakaan. Tämä alkaa olla dynastiaa. Kiitos TPS. Harvoin näkee tässä vaiheessa kautta näin valmista ja kypsää pelaamista.

Kyllä tällä pelillä mestaruus voitaisiin jo jakaa Turkuun. Ahokas muovannut pelikirjan täydelliseen kuntoon viikossa. En yksinkertaisesti enää näe parannuskohtia. Uskomatonta dominanssia.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Siis onko jollain Haapasillakin niin varma pelipaikka kokoonpanosta että on varaa lähteä yrittämään jotain kutseroveja? En ymmärrä, itse näen että tääkin turnaus on iso näytön paikka työpaikkasi kannalta. Tai ainakin pelipaikkasi kannalta.

Vai onko tää nyt sit kuitenkin semmonen vitsiturnaus ja tän jälkeen treenipelit alkaa merkkaamaan?

Mun mielestä Haapanen on tänään kahdessa pelissään kyllä näyttänyt Tepsin yhdeltä parhaalta hyökkääjältä. Tämä toki on vähän ehkä huolestuttavaa noin kollektiivin kannalta, mutta hyvä Haapaselle.
 

Rocco

Jäsen
Ei kun tää on pitsiturnaus.

Ei kai näitä matseja ota tosissaan kun raumalaiset.
Pitsiturnaus on Liigalle sama kuin MM-kisat on kansainväliselle jääkiekolle.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Siis onko jollain Haapasillakin niin varma pelipaikka kokoonpanosta että on varaa lähteä yrittämään jotain kutseroveja? En ymmärrä, itse näen että tääkin turnaus on iso näytön paikka työpaikkasi kannalta. Tai ainakin pelipaikkasi kannalta.

Vai onko tää nyt sit kuitenkin semmonen vitsiturnaus ja tän jälkeen treenipelit alkaa merkkaamaan?
Haapanen on tota aika monta kertaa yrittänyt, vähä joka tasolla, ja pariin otteeseen onnistunutkin. Mitäs sitä tavaramerkkiä vaihtamaan tälläseen kaljaturnaukseen, jossa kansa janoaa sirkushuveja.
 
Mun mielestä Haapanen on tänään kahdessa pelissään kyllä näyttänyt Tepsin yhdeltä parhaalta hyökkääjältä. Tämä toki on vähän ehkä huolestuttavaa noin kollektiivin kannalta, mutta hyvä Haapaselle.
Juu tuo oli viittaus puhtaasti tohon rankkarikisaan
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Juu tuo oli viittaus puhtaasti tohon rankkarikisaan

Jees. Tuskin Pitsissä otetaan noita ihan niin vakavasti. Mieleen on vieläkin jäänyt 19-20 kaudelta kun Haapanen teki Tepsiä vastaan Kucherovit... :D
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Jees. Tuskin Pitsissä otetaan noita ihan niin vakavasti. Mieleen on vieläkin jäänyt 19-20 kaudelta kun Haapanen teki Tepsiä vastaan Kucherovit... :D
Haastattelussa mainitsi suorittaneensa kyseisen harhautuksen ennen Nikitaa. Olisko ollu kumminkin "Haapaset"? Ja jons ei merkityksettömässä elokuun "pitsin" voittolaukauskisassa, niin missäs sitten. Ja on kai se avauksen pelipaikkakin koht selviö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös