Täällä toimii. Ässillä oli juuri pyöritystä ja Kärki suti ohi kun melko tyhjää maalia oli tarjolla.No nyt näyttää SolidSport sanoneen työsopimuksensa ainakin mun kanssa irti. Ei auta mikään, ei käy eikä kuku.
Täällä toimii. Ässillä oli juuri pyöritystä ja Kärki suti ohi kun melko tyhjää maalia oli tarjolla.No nyt näyttää SolidSport sanoneen työsopimuksensa ainakin mun kanssa irti. Ei auta mikään, ei käy eikä kuku.
Aloittaja eli käyttäjänimimerkki @Roku itse mainitsi että Ylläpidon ketjuissa seurattaisiin otteluita ja tämä olisi yleinen koko Pitsiturnauksesta. En oikein ymmärrä miksi kun tämä olisi voinut olla nimenomaan seuranta ja nuo muut Ylläpidon mainitsemia yleisketjuja. Mutta näin.Joko nää otteluseurannat keskitetään tähän ketjuun?
Ässillä tulee hiki Sportin karvauksen kanssa. Toivottavasti Juhola ei loukannut jalkaansa siinä aamupelin blokissa. Ei ainakaan esitysten takia voinut pudota kokoonpanosta.
Juu mietein ko ne jatkopelien ketjut poistettiin johonkin, aamulla ne oli vielä näkyvillä :DAloittaja eli käyttäjänimimerkki @Roku itse mainitsi että Ylläpidon ketjuissa seurattaisiin otteluita ja tämä olisi yleinen koko Pitsiturnauksesta. En oikein ymmärrä miksi kun tämä olisi voinut olla nimenomaan seuranta ja nuo muut Ylläpidon mainitsemia yleisketjuja. Mutta näin.
No nyt näyttää SolidSport sanoneen työsopimuksensa ainakin mun kanssa irti. Ei auta mikään, ei käy eikä kuku.
No en nyt laittaisi noita poikkisyötöistä tehtyjä veskarin piikkiin. Ja Tolvanen on vaan tuuraamassa Reijolaa joka loukin takia sivussa tovin kauden alusta.Toivottavasti Sportin toinen maalivahti Tolvanen onnistuu kaudella, muuten voi olla kylmää kyytiä luvassa.