Jahas, kaikki striimit mitä olen löytänyt mennyt nurin...Taitaa olla aika siirtyä johonkin oheistoiminnan pariin.
Ihan youtubesta katsottuna toimii todella hyvin USA vs Canada | Game 02 | #IIHFWorlds 2016 - YouTube
Taitaa olla hieman häilyvä käsite tämä nettistreamien hyvä kuva. Ainakin mun televisiossa tuo näyttää melko paskalta, mutta eipä voi valittaa kun ei maksa mitään.. Ja Maikkarin kanavia en tilaa ihan periaatteen vuoksi.Acella TSN1 tarjoaa hyvää kuvaa.
Eikös noita ilmaisia VPNä ole nykyään tarjolla paljon,esim tunnelbear. Taitaa saada Chromeen suoraan asennettua.Tuossa on geo blokki. En ole tutustunut kuinka kiertää muuten kuin VPN ohjelman avulla, onko sulla joku simppeli keino?
Hah, itse asiassa näenkin ulkomailla Youtuben kautta loistavalla streamilla ottelun, kun laitan VPN yhteyden pois päältä. Esto taitaa olla vain Suomeen ja mahdollisesti muihin Euroopan kiekkomaihin.
F-Secure Freedomeen sijainniksi esim. Hongkong ja hyvin näkyy HD-laadulla.YouTube lähetykset nähtävissä vain niissä maissa joihin ei ole myyty kisojen televisiointioikeuksia.
F-Secure Freedomeen sijainniksi esim. Hongkong ja hyvin näkyy HD-laadulla.