Mainos

Pe 6.5.2016 Otteluseuranta (1. kisapäivä)

• 100 513
  • 986
Tila
Viestiketju on suljettu.

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Eka erä takana, kaikki on paskaa paitsi kusi ja keskitytään kaikkeen muuhun kun peliin. Kyllähän lopussa alko jo peli näyttämään paremmalta ja kun Suomi saa tehtyä kassin, niin uskon että pelaaminen vapautuu.

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mertaranta sitä ja Saukkonen tätä. Katsokaa vaikka sitä peliä välillä.

Ettekö te itse ymmärrä lajista mitään että tarvitsette selostajan kertomaan jatkuvasti mitä kentällä tapahtuu? Ja jokaiseen virheeseen pitää tarttua kuin se olisi maailman isoin asia.

Selostajat on Suomessa paskoja mutta minkä sille voi. Itselle tärkeintä on se tunnelman luonti ym. näissä ei niin kiimasissa peleissä. Ja siinä Mertaranta on aivan ylivoimanen. En tarvitse Mertsiä kertomaan että oliko paitsio vai ei. Näen sen kyllä itse.

Tämä pitäisi saada pysyväksi banneriksi näihin otteluseurantaketjujen sivuille.

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Kisojen paras erä Suomelta tähän mennessä ja nousujohteista tekemistä.

Mahtaa Niikkoa vituttaa kun edes viime MM-kisojen maalikooste ei toimi.

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Mertaranta sitä ja Saukkonen tätä. Katsokaa vaikka sitä peliä välillä.

Ettekö te itse ymmärrä lajista mitään että tarvitsette selostajan kertomaan jatkuvasti mitä kentällä tapahtuu? Ja jokaiseen virheeseen pitää tarttua kuin se olisi maailman isoin asia.

Selostajat on Suomessa paskoja mutta minkä sille voi. Itselle tärkeintä on se tunnelman luonti ym. näissä ei niin kiimasissa peleissä. Ja siinä Mertaranta on aivan ylivoimanen. En tarvitse Mertsiä kertomaan että oliko paitsio vai ei. Näen sen kyllä itse.
Olisipa sitten edes hiljaa eikä jauhaisi paskaa, jos ei mitään tiedä.
Ei siellä tarvi olla kokoajan äänessä.

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
"Käläher, Rat Marsaa". Oi voi, tuntuu ettei edes ulkomaalaisia nimiä yritetä lausua oikein :D Jof Plät on kans kova...

Oli kyllä sellaista säheltämistä tää Suomen peli, että ei voi ku parantaa.

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ville Nieminen on muuten todella hyvä tuolla studiossa - Aravirta on täysin vastaantulija pelin nyansseja käsiteltäessä.

Matick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Kärpät
Huvittavan puusilmäistä porukkaa täällä, se on yksi virhe niin pelaaja X on ihan paska eikä kestä pää.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nooh... Aravirta ei saanut Suomea maailmanmestariksi kuutena vuotena, vaikka joukkue olisi voinut voittaa joka vuosi.

Aijai. Kai Nurminen mainittu. Niikko iski Araa vyön alle.

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Niämine on parasta mitä Mtv:n maksukanava tällä hetkellä tarjoaa.

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.