No sitten se seisoo kauden loppuun. Kyllä nyt olisi ollut se tilaisuus tehdä jotain ratkaisuja asian suhteen, tai ratkaisuhan se on sekin, että valmentajaa ei vaihdeta. Noh, voittaakohan SaiPa enää yhtään ottelua tällä kaudella? Tai jopa viisi?Lehterä siellä ilmeisesti seisoo vieläkin kun ei ole mitään muuta tiedotettu
Ajattele... milloin viimeksi meidän ykkössentteri on ollut valovuoden Kärppien vastaavaa edellä... KHL-Koskiranta vs. Tuomenoksan Tanskan liigan paskaläjästä kaivettu Kunyk...Suurin mielenkiinto ainakin itselläni kohdistuu näin ottelun alla siihen, että kuka seisoo SaiPan penkin takana.
Itse ottelussahan Kunyk tupaukon mieliksi tekee vain 2 pistettä, kun viime pelissä tuli neljä.
Mikäs valaistuksessa on? Tai ainakaan itse en huomaa mitään kummallista. (DNA kaapeli)Onko tämä Oulun valaistus/kuva aina näin huono?
Mikäs valaistuksessa on? Tai ainakaan itse en huomaa mitään kummallista. (DNA kaapeli)
Välikausi.Miten Kärpät voi pelata noin paskasti? HPK peli oli aika ryönää ja ei tämäkään hyvältä näytä.
Hävettää äärettömästi tämä ydinkärppäfanien "Myydän Lappeenranta itärajan taa" -hoilotus. Ei tarvitsisi nolata itseään tällä tavalla. Karjalalla muutenkaan ei ollut kovin kaksinen kohtalo, niin myydäänpä vaan vissiit loputkin venäläisille.
Nää on näitä.Hävettää äärettömästi tämä ydinkärppäfanien "Myydän Lappeenranta itärajan taa" -hoilotus. Ei tarvitsisi nolata itseään tällä tavalla. Karjalalla muutenkaan ei ollut kovin kaksinen kohtalo, niin myydäänpä vaan vissiit loputkin venäläisille.
Hävettää äärettömästi tämä ydinkärppäfanien "Myydän Lappeenranta itärajan taa" -hoilotus. Ei tarvitsisi nolata itseään tällä tavalla. Karjalalla muutenkaan ei ollut kovin kaksinen kohtalo, niin myydäänpä vaan vissiit loputkin venäläisille.
Voio vittu mikä kuvakulma! Ohjaaja herätys!
Samaa itsekin katoinLuulin puolen minuutin ajan että tää on joku uusinta.