Tiedä mikä hiertää ja missä jos niille sen puukullin antaa.Kai nyt se edes hieman hiertäisi, jos porilaiset pääsisivät nostelemaan sitä puukullia finaalin päätteeksi?
Tiedä mikä hiertää ja missä jos niille sen puukullin antaa.Kai nyt se edes hieman hiertäisi, jos porilaiset pääsisivät nostelemaan sitä puukullia finaalin päätteeksi?
No tietty siinä tapauksessa. Mutta eihän niin käy, eihän?Kai nyt se edes hieman hiertäisi, jos porilaiset pääsisivät nostelemaan sitä puukullia finaalin päätteeksi?
Eipä näistä kesäfestareista ikinä tiedä, mitä vaan voi sattua.No tietty siinä tapauksessa. Mutta eihän niin käy, eihän?
Siellähän soitetaan ihan kunnon musiikkiakin.
Näitä en varsinaisesti itse kutsu kunnon musiikiksi.Ysäriä? Kunnon teknohumppaa?
Hilipatihei, 9 min pelattu, 0-0. Tasaista.Onko finaali jo käynnissä?
Päivityksiä!!!!
Tämähän meille sopii! Kiitos.Ei täällä kukaan tajua päivittää, niin meitsi voi hoitaa homman.
Onneksi kentällä ja heti paikoilla. Ei näissä peleissä varsinkaan toivo loukkeja kenellekkään.Ässien #23 otti kunnolla osumaa. Ei tainnut pahemmin loukata.
Hyvälle miehelle suo voiton, jos samalla Ässät voittaa. Porisperessä Tehosekoitin muistuttaa niistä, jotka osaavat sopivasti vanhoja muistaa.Nyt Ässät. Älkää nyt saatana pettäkö mua sen kerran kun mä porukkaan luotan. Panin eli pistin kahden viikon palkan, 2 euroa, Tulosvetoon Ässien 2-1 voitolle.
Juu ei, heilutteli jalkaa vähän vaihtoaitiossa ja kohta takas askissa.Onneksi kentällä ja heti paikoilla. Ei näissä peleissä varsinkaan toivo loukkeja kenellekkään.