Elämäni toinen ja toistaiseksi viimeinen vierailu kyseisessä hallissa oli se.
Käy ny kolmannenki kerran, Liigan paras halli edelleen. Ja juu, Tampereen ahdasareenalla on tullut vierailtua.
Elämäni toinen ja toistaiseksi viimeinen vierailu kyseisessä hallissa oli se.
Kaikesta huolimatta ei vakuuta tämä TPS-ryhmä. Tammela, Lehtinen ja Skalicky hyviä, mutta Pulli, Tuomisto, Pyyhtiä ja Lehtonen eivät mielestäni ole Liiga-tasolla vielä. Tämähän on vain minun mielipiteeni.
Samalla Lukko ylivoimalle. Marjasen maila jää Lukon pelaajan jalkoihin.
En mä jaksa enää. Kun en Raumallekaan jaksa.Käy ny kolmannenki kerran, Liigan paras halli edelleen. Ja juu, Tampereen ahdasareenalla on tullut vierailtua.
Sama kuin koko viime kausi. Silloinkin tolpat kilisi hävyttömän usein.Kyllä Lukolla on paikkoja. Ei vaan mene.
Miten sä Pyyhtiän saat tuohon ”ei kuulu liigaan” kategoriaan ??Kaikesta huolimatta ei vakuuta tämä TPS-ryhmä. Tammela, Lehtinen ja Skalicky hyviä, mutta Pulli, Tuomisto, Pyyhtiä ja Lehtonen eivät mielestäni ole Liiga-tasolla vielä. Tämähän on vain minun mielipiteeni.
Samalla Lukko ylivoimalle. Marjasen maila jää Lukon pelaajan jalkoihin.
Kestner on ainakin ihan paska maalintekijä.Tepsillä on maalintekijöitä, Lukolla näköjään ei..
Ainakin tämän pelin perusteella jäänyt piippuun.Kestner on ainakin ihan paska maalintekijä.
Huikeat 15 minuuttia onkin pelattu.Ainakin tämän pelin perusteella jäänyt piippuun.
Nii ja Ässät pelin 30min...Huikeat 15 minuuttia onkin pelattu.
Piipponen maalintekijä :DOho Lukko kaventaa. Joku maalintekijä sentään löytyy.
Toistaiseksi tässä turnauksessa useampi kuin TPS:llä. Mut kuka näitä laskee?Oho Lukko kaventaa. Joku maalintekijä sentään löytyy.