Ramonan selostajan mukaan maila poikki.Millainen oli muuten Saarelan rankkari? Veto muutamasta metristä päin/ohi?
No eipä tuokaan uudenlainen yritys siis ollut... :DRamonan selostajan mukaan maila poikki.
Lukko-Ässät pelin alussa itsellä kuva hidasteli ja sitten pikakelasi eteenpäin, taas hidasti ja taas kelasi. Ensimmäisen 10min jälkeen ei ongelmia itselläkään. Ellei sitä nyt lasketa että kameramiehellä on ilmeisesti krapula kun välillä vispaa kuva.Muuten olen tähän kepit.tv:n lähetykseen tyytyväinen, toimii ainakin mulla niinkuin ajatus, mutta selostaja sen sijaan on huono. Mistähän lie kaivettu?
Mahtoko viedä sillä rankkarilla koko kauden Satakunnan herruuden?Sportin ja Tepsin ottelu päättyi tasapeliin 1-1, mutta Lukko vei "satakunnan herruuden" ottelusta jonka tulos oli 0-0. Jatkoajan toimittajien taso on valitettavasti laskenut potenssiin vielä kirjoittajien tasosta.
Meikäläisellä Chrome tekee tuota jatkuvasti, mutta kun vaihdan selaimen IE:ksi, niin toimii niinkuin pitääkin.Lukko-Ässät pelin alussa itsellä kuva hidasteli ja sitten pikakelasi eteenpäin, taas hidasti ja taas kelasi.
Miltäs Bäckstömin pelaaminen näyttää? Onko joutunut venymään?
Perus-Bäckströmiä, ei hötkyile ja edelleen maailmanluokan sijoittumisellaan hoitaa suurimman osan tilanteista! Rauhallisuus tarttuu myös kenttäpelaajiin.Miltäs Bäckstömin pelaaminen näyttää? Onko joutunut venymään?
Perus-Bäckströmiä, ei hötkyile ja edelleen maailmanluokan sijoittumisellaan hoitaa suurimman osan tilanteista! Rauhallisuus tarttuu myös kenttäpelaajiin.
Ei selosta. Se puhe tuli niin hiljaisella aamun ensimmäisen pelin alussa että en kuullut hänen nimeään vaikka sen sanoikin. Jürgens se ei ole vaan ilmeisesti joku paikallinen suuruus?Mites muuten, selostaako Jürgensin Pepe tuolla?
Jos peli päättyy 1-0 tai vähintään kahdella maalilla HIFKille, niin Sport menee jatkoon. Muissa tapauksissa TPS menee HIFKin seuraksi.Eli jos TPS häviää Hifkille, niin Sport ja Hifk menee jatkoon?
No, ehkä pitää sitten korjata, että 'Euroopan huipputasoa' ;). Edelleen Liigan TOP3 maalivahteja minun papereissa.Tästä ei varmaan ihan kaikki Wild-fanit ole samaa mieltä. Ihan hyvin kuitenkin pelas tässä pelissä.
Tasuri riittää tepsille, jos tekevät maalin. 0-0 tuloksella Sport jatkoon, kun voitti keskinäisen rankin. Hifki varma jatkoon menijä jo ja voitolla varsinaisella peliajalla takaisi Sportinkin jatkoon menon. Noin itse noita sääntöjä tulkkaisin.Eli jos TPS häviää Hifkille, niin Sport ja Hifk menee jatkoon?
Öö, ei. Tasapelillä TPS menee jatkoon, koska Sport hävisi HIFK:lle. Rankkareilla on merkitystä vain, jos pisteet, maalierot ja muut ovat tasan.Tasuri riittää tepsille, jos tekevät maalin. 0-0 tuloksella Sport jatkoon, kun voitti keskinäisen rankin.