Roger Moore
Jäsen
Maikkarilla vielä vuoteen 2023 asti tai jotain vastaavaa.Eikö se Yle saanutkaan noita kisoja televisioitavaksi, kun typerä maikkari niitä vieläkin näyttää? Eikö sen pitänyt siirtyä tälle vuodelle?
Maikkarilla vielä vuoteen 2023 asti tai jotain vastaavaa.Eikö se Yle saanutkaan noita kisoja televisioitavaksi, kun typerä maikkari niitä vieläkin näyttää? Eikö sen pitänyt siirtyä tälle vuodelle?
Uskomaton beibe. Viisari värähtää ja ankarasti.Mä en ymmärrä mikä tossa Inkassa niin viehättää? Sihteerimäisyys?
Eikö se Yle saanutkaan noita kisoja televisioitavaksi, kun typerä maikkari niitä vieläkin näyttää? Eikö sen pitänyt siirtyä tälle vuodelle?
Yllättikö, että maikkari on maikkari tänäkin vuonna?On se jumalauta saatana, kun yks erä kisoja takana ja mulla palo käämit tohon maikkarin pelleilyyn.
Mä en ymmärrä mikä tossa Inkassa niin viehättää? Sihteerimäisyys?
Tätä herkkua tulee maikkarilta vielä vuoteen 2023 asti.
Maikkarilla vielä vuoteen 2023 asti tai jotain vastaavaa.
Jotkut sedät tykkää tuollaisista tiukkanutturanaisista.Mä en ymmärrä mikä tossa Inkassa niin viehättää? Sihteerimäisyys?
Samat jutut vuodesta toiseen, takki vaan vaihtuu välillä.. Eli vähän sellainen köyhän miehen Timo Soini.Onkos Tamilla samat vanhat tutut jorinat? Ei näy köyhien kanavalla. Ei tosin ikävä, eikä antsaakaan.
Varmaan olis parempaa. Jotain klassista kamaa.Ensi vuonna sitten vain teostovapaata musiikkia.
Tykkään Rantasesta. Ei uskois että Turusta.
Ei voi olla totta. :O Uskomatonta jos näin on.Tänään vois olla Ruotsillahyvä sauma kohennella tilastoja Venäjää vastaan pelatuissa matseissa. Tällä hetkellä yksi voitto arvokisoissa viimeisen 12 vuoden ajalta, ja se on tämän syksyn World Cupista, joten olisiko tänään paikallaan ottaa numero kaksi?
Voisiko olla kuitenkin että joku tietokone tekee noi soittolistat. Ohjaaja vaan kirjoittaa että junttimaisinta musiikkia mitä löytyy ja kone hoitaa loput. Ei tuota muuten voi selittää.Kummalinen fiilis kun miettii että joku ihminen on tehnyt aktiivisen päätöksen että soitetaan Sukkula Venukseen. Millainen on sellainen ihminen?
Miten tämä joukkue aikoo pelata Kanadaa tai Ruotsia vastaan? Tämmöset Valko-Venäjät nyt on mitä on, mutta sitten kun tarvitaan jotain tolkkua tohon touhuun niin entäpä sitten.