Pe 5.5.2017 Otteluseuranta (1. kisapäivä)

Tila
Viestiketju on suljettu.

Naulan kantaan. Tuli sen verran katseltua 2bcproductions2bc:n änäri 17:sta franchise modia Coloradolla, että joka kerta kun Pickard, kirjoitetaan nyt kerrankin oikein, mainitaan niin päässä kuuluu Johnny Superbmanin äänellä "our goalie Jean-Luc Picard the captain of the starship enterprise" ja jotain siihen päälle. Tästä syystä siis itse kirjoitan otteluseurantaankin Picard eikä Pickard.
 
Kuka tuo USA-Saksa pelin selostaja on? Aika kummallista ääntämistä nimille, ja hassuja heittoja, kuten "siinä oli MM-kisojen ensikertalaiselle ensimmäinen MM-kisa enemmän kuin lähellä".

USA tasoittaa, peli on 1-1.
 

BlackWolf

Jäsen
Naulan kantaan. Tuli sen verran katseltua 2bcproductions2bc:n änäri 17:sta franchise modia Coloradolla, että joka kerta kun Pickard, kirjoitetaan nyt kerrankin oikein, mainitaan niin päässä kuuluu Johnny Superbmanin äänellä "our goalie Jean-Luc Picard the captain of the starship enterprise" ja jotain siihen päälle. Tästä syystä siis itse kirjoitan otteluseurantaankin Picard eikä Pickard.
Mutta nämä on elämän pieniä piristyksiä. Ei se kuitenkaan ole aina niin vakavaa, tai tarvitse edes olla. Kohteliaisuushan tuokin, ihan kaikille.
 

Matza187

Jäsen
menihän se vihdoinkin
 

Breathe

Jäsen
Kanadan pakki nukkuu.
 
Saksa alistaa, ylivoimalla 2-1!
 

Risa

Jäsen
Kuka tuo USA-Saksa pelin selostaja on? Aika kummallista ääntämistä nimille, ja hassuja heittoja, kuten "siinä oli MM-kisojen ensikertalaiselle ensimmäinen MM-kisa enemmän kuin lähellä".

USA tasoittaa, peli on 1-1.

Mistä Maikkarin kanavalta tää tulee, vai katseletko streamiä..?
 

BlackWolf

Jäsen
Saksa johtoon, hieno peli menossa!
 

Breathe

Jäsen

Trimmer

Jäsen
Paikka ja maali 1-3 Kanadalle
 

Matza187

Jäsen
jahas, 3-1

oli muuten paitsio!
 

Breathe

Jäsen
Kanada takaisin 3-1 johtoon. Konecny näyttävä esityö.
 

BlackWolf

Jäsen
Minä en jotenkin jaksa ymmärtää kun joku sanoo ettei näillä höntsillä ole merkitystä. Kun noita pelaajia katsoo, keväästä toiseen, niin kyllä näyttää melkosesti merkkaavan se homma kuitenkin. Siellä NHL jätkätkilläkin painaa tunteisiin ihan selvästi, tai ei ole edes pelejä katsellut.
 
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös