Loistava viesti, suorastaan nerokas.Siellä on Grönborg laittanut pelaajat runkkaamaan toisiaan peilin eteen, ja se kumman käden kautta tulee eka, pitää huutaa HEP!
Siinä se koordinaatio kehittyy.
Tuo KalPan Karjalainenhan valittaa enemmän kuin minä.
Panokset kovenee. Ei kai se runkkiksessa valittanut? Vai miten on savolaiset?Tuo KalPan Karjalainenhan valittaa enemmän kuin minä.
Mitä tarkotat, ollu KalPan paras alivoimapelaaja tässä pelissä.Kontiolalla ei vaan riitä, ei liike eikä kiekolliset ratkaisut
Kuopiossa meillä on kova recordi kasvattaessa näitä marmattajia. Tappura-TPS sarjassa Toma Miettinen sai saman arvonimen.No siihen ei kyllä pysty kukaan tämän auringon alla.
Kärpille annettiin pelistä ote ilman syytä*, ei tänään ole ollut kahta sanaa että kumpi tuota peliä on vienyt.Teki hyvää pelille Pelsujen johtomaali. Kärpät on parantaneet peliään hurjasti. Tästä tulee hyvä sarja.
Mene nukkumaan.Tuo KalPan Karjalainenhan valittaa enemmän kuin minä.
Ei oo Kärpät hallinnu peliä tänään kertakaan, aika tasaista ollut paitsi tokassa erässä jonka Pelicans vei aika selvästi.Onko Kärpät vähän niinkön hallinnut kiekkoa ja laukauksia, mutta Pelicans vastaiskuja ja jälkipelejä?
Ei lähde tää Lahden studio eikä selostuskaksikko oikein yhtään. Jargonia, kliseitä ja alibikommentointia.
Näin aikaisin?Mene nukkumaan.
Mitäköhän Turunen on tehnyt väärin Liigalle kun ei mistään saa hankittua jäähyä? Rikkoa on saanut jo toista sarjaa putkeen ja Bryggman tulee jopa makaamaan päälle ja hieromaan päätä eikä saa jäähyä
No eikö tähän aikaan oo jo lapsilla nukkumaanmenoaika? Eiku peukku suuhun ja potslojo!Näin aikaisin?