Engren alkaa lämmetä kevään peleihin.
Ei tee Kärpät enää maaliakaan Engrenin taakse tänä keväänä.
Engren alkaa lämmetä kevään peleihin.
3-1 ja kärppäfanikitinä voimistuu
Lasu on kyllä kova pelimies, järkeviä ratkaisuja jatkuvasti. Kärpillä kyllä Pyörölän kokoinen aukko tuossa pelaamisessa.
Just samaa olin kirjoittamassa!En oo kyllä erityisemmin huomannut kitinän voimistumista. Harvinaisen hyvä otteluketju ollut.
Ottakaas oululaiset mallia miten kannustetaan kotijoukkuetta. Läpsyttimet ja ilman paitaa pomppiva lihava ex. Nokia-insinööri herättää tuon rinnalla lähinnä myötähäpeää.
Enemmän maaleja, viihdettä, tapahtumia ja tunnetta, mutta muutoin kyllä samanlainen.Tässä on vaan ollut maaleja ja muita tapahtumia enemmän. Muutoin aika samanlainen ottelu.
Tässä on vaan ollut maaleja ja muita tapahtumia enemmän. Muutoin aika samanlainen ottelu.
Ei sitä itse huomaa. Ehkä siihen adaptoituu? (Ehkä oma otokseni oli liian pieni. Tulin, skrollasin ketjua ja pelkää tuomarikitinää.)En oo kyllä erityisemmin huomannut kitinän voimistumista. Harvinaisen hyvä otteluketju ollut.
Mitä yrität sanoa?Toinen peli vasta menossa ja HIFK johtanut Kärppiä kahteen kertaan kahdella maalilla. Pelicans sarjassa johtivat ainoastaan kerran kahdella maalilla.
3-1 ja kärppäfanikitinä voimistuu
Tänään just ei oo kitisty tuomareista juuri yhtään, hereillä nyt!Ei sitä itse huomaa. Ehkä siihen adaptoituu? (Ehkä oma otokseni oli liian pieni. Tulin, skrollasin ketjua ja pelkää tuomarikitinää.)
Kitinää kitinästä?
Apuvalmentaja kääntää sitten englanniksi. Etkö kuullut ekan erän neuvoja? Manner selittää ekana ohjeet ja perään alkoi Kristofille apuvalmentaja paahtamaan samaa asiaa lontooksi.Meniköhän toi savo Erikin kaaliin?