Lieversin kädet
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Päivänselvä paitsio.Ois kiva nähä oliko Thorellin maali paitsio. Hyvää viihettä on kyl! Vieläkö Kärpät sais yhen tohon ekaan kymppiin nii saahaa lisää jännitettävää.
Päivänselvä paitsio.Ois kiva nähä oliko Thorellin maali paitsio. Hyvää viihettä on kyl! Vieläkö Kärpät sais yhen tohon ekaan kymppiin nii saahaa lisää jännitettävää.
Otetaan kommentti takaisin. Mielestäni Raskilla keittää liian usein helposti ja ottaa turhia jäähyjä, mutta tästä tilanteesta ei niin voi sanoa.Mikä syy se sitten on?
Puheistasi voisi päätellä, että olet itsekkin muutaman kopin nyrkistä ottanut.Ohtamaa vuoden ämmäpalkinto saavutettu.
Siellä jahdataan kultaa?HPK:lla ja Tapparalla vähä kirittävää tällä viihdyttävyys- & draamaosastolla.
Siellä taitaa erotuomarit ottaa kirjekuoria vastaan molemmista kopeista, kun toinen jengi korottaa pottia koko ajan niin eihän se ihme ole, jos tuomarin linjakin muuttuu lennosta.siellä on kirjekuoria vaihdeltu huolella joka suuntaan näköjään ku tätä ketjua lukee :D
Yllättäen kärppäfanit ei nää oman pelaajan tekemisissä mitään väärää...
Ihanko oikeesti? Toinen tökkää rintaan ja Tyrväinen lyö naamaan.
Kyllä Jokisen tuomio meni oikein. Ei ollut ulosajon arvoinen, Rask tumpuloi itsekin. Veini olis pitänyt laittaa ulos.Elikkäs Jokinen 5+20 ja Vehviläinen 5+20 jäi "yllättäen" viheltämättä.
NA
No en mä nyt tiedä onko numerot selvät, jos toinen johtaa kahdella ja ottelua vielä erä jäljellä.
Aika kevyitä lyöntejä oli, jos noita voi edes lyönniksi kutsua, mutta tekikö Tyrväinen myös jotain sitä ennen.Väärin meni Vehviläinen olisi pitänyt heittää suihkuun. Kilvellä lyömisestä ainut vaihtoehto.
Niin täällä nautitaankin. Nautintoa tuottaa jo pelkästään Kärppien tappioasema, mutta tunteikas lätkä on vielä piste iin päälle. HIFK pelaa kyllä todella hienoa lätkää tällä hetkellä. Tunnetta on pääosin mukana juuri sopivasti, vaikka Tyrväisen kakkonen erän päätteeksi olikin vähän turha.Ihmiset nauttikaa hyvästä lätkästä, itse ainakin nautin kun tunnetta kentällä paljon :)
En ainakaan itse huomannut mitään kuvakulmaa mistä tuon olisi voinut varmasti nähdä, siksi sitä toivoin.Päivänselvä paitsio.
TÄMÄ on pleijarikiekkoa! Eilinen oli täyttä muniinpuhaltelua.
Päivänselvä paitsio.
Ihan sama kevyt tai raskas aina kun kilvellä lyödään se on suihkuun ei ole muita vaihtoehtoja.Aika kevyitä lyöntejä oli, jos noita voi edes lyönniksi kutsua, mutta tekikö Tyrväinen myös jotain sitä ennen.
Tämä on tällaista havaijikiekkoa ja yleistä häröilyä, en arvosta. Eilinen oli hyvä taktinen taistelu ja kliininen suoritus etenkin Tapparalta.
Ihan oikein tällä kertaa meni, et sä voi veskana lyödä ketään
Kiva olis nähdä kunnon kuvakulmasta. Hyvin on kyllä linjuri sijoittunut.En ainakaan itse huomannut mitään kuvakulmaa mistä tuon olisi voinut varmasti nähdä, siksi sitä toivoin.
Ei kai nämä tuomarit saa enää tuomita tällä kaudella? Kilvellä lyömisestä on sääntö jota ei noudatettu?!? Miksi ei?