Pe 5.2.2021 Kunlun Red Star - Jokerit

  • 8 309
  • 152

iLUZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jos tää vieraskiertue tuottaa nolla pistettä, niin ihme jos ei Marjamäen palli ala jo heilumaan, varsinkin jos tästä pelistä tulee tyhjä arpa.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Tätä tämä on. Itse ei saada mistään ja kaveri osuu jokaisesta. Ei jaksa edes vittuuntua enää.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Jos tää vieraskiertue tuottaa nolla pistettä, niin ihme jos ei Marjamäen palli ala jo heilumaan, varsinkin jos tästä pelistä tulee tyhjä arpa.
Sen kun näkisi. Mä luulen, että Kurrin silmissä Marjamäen jatkosopimus on lähempänä kuin kenkiminen.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Ei vittu mikä alku tämmöstä hupijoukkuetta vastaan
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
joissain peleissä grafiikoissa lukee rangaistuksen syynä "too many men", Jokereiden tapauksessa "too many players"
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Riko nyt Marjamäki edes ketjut että saadaan Oneilistä irti jotain useammin kuin kerran neljässä pelissä.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Pudas tarjoilee Ikoselle ja Ikonen tähtää kulmaukseen. Vetojen laatu, sitä ei ole.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Marjan hyökköyspelikirja. Jos saat kiekon päädyssä niin luistele omaa maalia kohti, anna kiekko pakille, toista samaa x 5, päätä hyökkäys Pudaksen viuhuvaan ranteeseen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Eram
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös