Älä syötä trollia. Itse en enää jaksa vaivautua. Viime vuonna oltiin tatti kovana koko kausi Niemestä ja Konnasta, jotka oli Euroopan kovinta ikinä. Tänä vuonna dominoidaan niin paljon että Marjamäki muistuttaa jo dominokeksiä.Ja sun pitäs ymmärtää että se on aivan se ja sama kuinka "dominoivaa" ja kaunista lätkää siellä pelataan jos tuloataululla ollaan tappiolla.
Mutta jatka toki laten lerssin lutkutusta.
Minä autan kun et ymmärrä. Tässä pelissä lasketaan tehdyt maalit. Se kummalla on enemmän niin voittaa. Voitko käydä kertomassa tämän myös Marjamäelle?Helpottais varmaan jos ymmärtäis lajista edes vähää alusta niin osais katsoa muutakin kun tulosta.
Tälläkaudella mitä pidemmälle on juostu sitä paskemmin on mennyt.No eihän ole. Pitkässä juoksussa hallinta kääntyy näkymään myös taululla. Yksittäisten pelien tuloksilla ei ole yhtään mitään merkitystä. Pitää osata nähdä myös tuloksen taakse.
Minä autan kun et ymmärrä. Tässä pelissä lasketaan tehdyt maalit. Se kummalla on enemmän niin voittaa. Voitko käydä kertomassa tämän myös Marjamäelle?
Sklenicka ollut tänään paras hyökkäyspäähän. O’Neill vastaavasti huonoin...
Otetaan ylös.Voittajat muistetaan vasta keväällä. Nämä ovat harjoittelua sitä varten.
Voittajat muistetaan vasta keväällä. Nämä ovat harjoittelua sitä varten.
Tehdäänkö keisari betsi.Voittajat muistetaan vasta keväällä. Nämä ovat harjoittelua sitä varten.
Oneill on ollut Jokereiden paskin pelaaja taukonsa jälkeen. Luultavasti pelaa yhdellä kädellä piikin voimalla ja heti kauden jälkeen leikkaukseen.
Omaan tasoon nähden kyllä
Harvemmin se homma rupeaa toimimaan nappia painamalla poffeissa.
Juuri näin. Oma arvaus pleijareista on se, että pelejä hallitaan, voitetaan laukaukset ja paperilla ”dominoidaan” mutta maalinteko tulee olemaan täyttä tuskaa...
Joo kato keväällä vasta pelataan. Ei tarvi vielä.Melko paskaa harjoittelua ollut viime viikot, jos tämä on vain harjoittelua.
Haapala. Mitä vittua.