eriatarka--- well, sä oot viisas ym. No meidän jengi on kylllä ihan ok
Jepps! Mä on kyllä myös niiiin ylpee jo tässä vaiheessa että Tomekki on edes käynyt täällä Vaasassa hetkeks ( esim Prismassa), on kyllä todella kova jätkä, pulinat pois ja duunille, me like big time....juuri sellainen lätkä-jätkä mikä tarvittiin tänne, eikä mikään kiekko-professori fläppitauluineen...(säätäänän kaljupää professorit ym)
Tomek for President sanon minä!
Niin ja asiaan... En edelleenkään voi käsittää tota Tomen kehitysprosessia. Miten joku voi tällaisessa ajassa tehdä näin upeaa kehitystä noiden nuorien kanssa? Ehkä se suorasanaisuus on se avain onneen. Eihän siellä niitä sanoja säästellä, mutta onhan tuo nyt ihan käsittämätön tahti luoda paskasta ruusuja. Mä en voi vaan käsittää tota tahtia, millä näitä vetoja otetaan sisään. Siis siellä on jo yli tusina näitä ylilyöntejä vs oma osaaminen. Käsittämtätöntä ja käsittämättömän upeaa! Tää palvelee kyllä ihan koko kiekkosuomea. Ehkä tää on tietysti täysin uutta suomessa, että joku taho voi olla yltiöpositiivinen ja sitä kautta luoda jotain näin hienoa, mutta on se silti edelleen käsittämätön prosessi. On se äijä! Narrit tulee saamaan aivan käsittämtättömän upean valmentajan vielä tulevaisuudessa. Respect!
Jepps! Mä on kyllä myös niiiin ylpee jo tässä vaiheessa että Tomekki on edes käynyt täällä Vaasassa hetkeks ( esim Prismassa), on kyllä todella kova jätkä, pulinat pois ja duunille, me like big time....juuri sellainen lätkä-jätkä mikä tarvittiin tänne, eikä mikään kiekko-professori fläppitauluineen...(säätäänän kaljupää professorit ym)
Tomek for President sanon minä!