Pe 5.12.2014 Sport - Lukko

  • 6 587
  • 52

Der Adler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
eriatarka--- well, sä oot viisas ym. No meidän jengi on kylllä ihan ok
Niin ja asiaan... En edelleenkään voi käsittää tota Tomen kehitysprosessia. Miten joku voi tällaisessa ajassa tehdä näin upeaa kehitystä noiden nuorien kanssa? Ehkä se suorasanaisuus on se avain onneen. Eihän siellä niitä sanoja säästellä, mutta onhan tuo nyt ihan käsittämätön tahti luoda paskasta ruusuja. Mä en voi vaan käsittää tota tahtia, millä näitä vetoja otetaan sisään. Siis siellä on jo yli tusina näitä ylilyöntejä vs oma osaaminen. Käsittämtätöntä ja käsittämättömän upeaa! Tää palvelee kyllä ihan koko kiekkosuomea. Ehkä tää on tietysti täysin uutta suomessa, että joku taho voi olla yltiöpositiivinen ja sitä kautta luoda jotain näin hienoa, mutta on se silti edelleen käsittämätön prosessi. On se äijä! Narrit tulee saamaan aivan käsittämtättömän upean valmentajan vielä tulevaisuudessa. Respect!

Jepps! Mä on kyllä myös niiiin ylpee jo tässä vaiheessa että Tomekki on edes käynyt täällä Vaasassa hetkeks ( esim Prismassa), on kyllä todella kova jätkä, pulinat pois ja duunille, me like big time....juuri sellainen lätkä-jätkä mikä tarvittiin tänne, eikä mikään kiekko-professori fläppitauluineen...(säätäänän kaljupää professorit ym)

Tomek for President sanon minä!
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä Lukko varmasti parantaa kevättä kohden, mutta nyt kun ollaan parin viikon sisällä kahdesti kohdattu, niin töitä raumalaisilla tulee riittämään. Syksyllä Lukko kyllä osoitti materiaalin potentiaalia, mutta nyt meno näyttää raumalaisittain huolestuttavan hengettömältä.


Kuten sanottua sellaista se on ollut maaottelutauon jälkeen. Lukkohan pelasi vielä maaottelutauolla kaksi chl-matsia ja tiistaina on vielä yksi luvassa, että tuo otteluruuhka ja tiettyjen avainpelaajien liika kuormitus ovat varmasti yksi syy, miksi meno vaikuttaa paikoin väsyneeltä. Siksi onkin positiivista, että pisteitä ollaan saatu napsittua ja parhaillaankin itse asiassa 5 ottelun pisteputki ja joukkue ei ole "pudonnut" kolmatta sijaa alemmas. Joulutauko alkaa onneksi viikon kuluttua.

Sportin otteisiin olen tyytyväinen, joukkueesta ei tullut pisteautomaattia a la Reipas Lahti 90-luvun alussa.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Kyllä Sport hyvä oli, ei siitä poijjaat mihinkään pääse. Ilman Setäsen muutamaa loistotorjuntaa, Lukko olisi jäänyt ilman ensimmäistäkään pistettä.

Olen nähnyt aika monta Sportin peliä ja tämä oli ehkä paras niistä. Vauhtia oli, mutta silti viisikot pysyivät hyvin kasassa, eikä Lukko päässyt iskemään vastaan ylivoimahyökkäyksiä. Oli siellä muutama, mutta se sallittakoon sarjanousijalle.

Lukko lähti pelaamaan kiekkoa, jossa aina on riittävästi miehiä kiekon alla. Kohtalaisesti onnistui sekin muutamaa sähläilyä ja alimman miehen kieputtelua lukuunottamatta. Varsinkin Niskalalla oli huono päivä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös