Näinkö mä nyt aivan väärin, mutta eikö Taipalus luistellut takaperin alueelle asti? Tällöin molemmat luistimet ylitti viivan ennen kiekkoa -> eikös tuo ole silloin paitsio?
Korjatkaa ihmeessä, jos olen väärässä,mutta muistaakseni Kuhta sanoi joskus, että ei ole paitsio, jos kiekko on pelaajan hallussa. Vaikka menisi perse edellä yli sinisen.
Korjatkaa ihmeessä, jos olen väärässä,mutta muistaakseni Kuhta sanoi joskus, että ei ole paitsio, jos kiekko on pelaajan hallussa. Vaikka menisi perse edellä yli sinisen.
Sipiläinen oli takana ja maila kainalossa. Jäähyn noista yleensä saa.No nyt sukellettiin Sipiläiselle 2min.
Tuosta viivan ylittämisestä perse edellä tai muulla tavalla, kun pelaaja menee ennen kiekkoa yli sinisen, niin muistaakseni Kimmo Kuhta kertoi joskus, ettei ole merkitystä miten viivan ylittää, jos kiekko on pelaajan hallussa. Voin olla väärässä.
Ilveskin on käyttänyt mailaa vihellyslinjan mukaisesti. Vierasjoukkue näyttäisi kuitenkin hyötyvän sallivasta linjasta enemmän kuten Mustosen tilanteissa on nähty.
JYP-Tappara
Oho, Jere Karjalainen ja kauden toinen häkki! 1-1