Pe 5.12.2014 Otteluseurantaketju Liiga

  • 29 845
  • 338

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olisi voinut puhaltaa TPS:n pakille jäähyn koukkaamisesta, kun nykäisin Mustoselta vauhdin pois puolittaisessa läpiajossa.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Mustosta saa rikkoa ihan miten lystää, nytkin läpiajossa kävi maila kainalossa ja vähän vipuvartta avuksi, siihen perään toinen tepsiläinen huitoo. Joku olis saattanut viheltää pilkunkin.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Näinkö mä nyt aivan väärin, mutta eikö Taipalus luistellut takaperin alueelle asti? Tällöin molemmat luistimet ylitti viivan ennen kiekkoa -> eikös tuo ole silloin paitsio?

Korjatkaa ihmeessä, jos olen väärässä,mutta muistaakseni Kuhta sanoi joskus, että ei ole paitsio, jos kiekko on pelaajan hallussa. Vaikka menisi perse edellä yli sinisen.
 

JAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon entiset SM-liigajoukkueet
Hussolla imu päällä ja Blues kaventaa.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Korjatkaa ihmeessä, jos olen väärässä,mutta muistaakseni Kuhta sanoi joskus, että ei ole paitsio, jos kiekko on pelaajan hallussa. Vaikka menisi perse edellä yli sinisen.

Näin minäkin olen ymmärtänyt. Saa mennä vaikka pää edellä tai perse edellä, jos kiekko on hallussa.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ilveskin on käyttänyt mailaa vihellyslinjan mukaisesti. Vierasjoukkue näyttäisi kuitenkin hyötyvän sallivasta linjasta enemmän kuten Mustosen tilanteissa on nähty.
 

Nick Neim

Jäsen
Korjatkaa ihmeessä, jos olen väärässä,mutta muistaakseni Kuhta sanoi joskus, että ei ole paitsio, jos kiekko on pelaajan hallussa. Vaikka menisi perse edellä yli sinisen.

Joo, tollasseen takaportin mä tuohon ajattelinkin. Onhan tässä muutama bisse tullut jo otettua, mutta aika varmasti oikein näin ja noin selvään "paitsioon" ei kukaan muu oikein puuttunut, joten mietinkin tuon oikein menneen. Eihän näitä sääntöjä saatana muista millään.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tuosta viivan ylittämisestä perse edellä tai muulla tavalla, kun pelaaja menee ennen kiekkoa yli sinisen, niin muistaakseni Kimmo Kuhta kertoi joskus, ettei ole merkitystä miten viivan ylittää, jos kiekko on pelaajan hallussa. Voin olla väärässä.
 
On muuten ihan järkyttävän tylsä peli menossa Porissa etenkin näin perjantai-illan matsiksi. Yleisöäkin paikalla joku 3500.
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Tuosta viivan ylittämisestä perse edellä tai muulla tavalla, kun pelaaja menee ennen kiekkoa yli sinisen, niin muistaakseni Kimmo Kuhta kertoi joskus, ettei ole merkitystä miten viivan ylittää, jos kiekko on pelaajan hallussa. Voin olla väärässä.

Mielestäni se on juuri näin myös. Jos kiekko on hallussa saa viivan ylittää miten tahansa. Tietenkin kiekon oleminen hallussa on aina tulkinnana varaista.
 

Tacs

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihan hyvä että annetaan pelata, mutta kyllä tuossa nyt muutama tilanne on ollut puolin ja toisin josta olisi viheltää voinut.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Ilveskin on käyttänyt mailaa vihellyslinjan mukaisesti. Vierasjoukkue näyttäisi kuitenkin hyötyvän sallivasta linjasta enemmän kuten Mustosen tilanteissa on nähty.

Mielestäni melkolailla tasan on menny vihellykset, tai oikeastaan viheltämättä jättämiset. Tämä nyt on aikalailla värilasikysymys, sillä itse en nähnyt tuossa Mustosen tilanteessa rikettä.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Kassu Kapanen pelaa kyllä hyvää matsia. Tulee tekemään vielä yhden maalin ainakin. Saa ottaa talteen!
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HIFK vs TPS
  • 2.12
  • 4.30
  • 3.20
Jukurit vs Lukko
  • 5.00
  • 5.20
  • 1.51
KalPa vs HPK
  • 1.49
  • 5.10
  • 5.30
Sport vs KooKoo
  • 2.12
  • 4.20
  • 2.92
Ässät vs K-Espoo
  • 2.06
  • 4.20
  • 3.05
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös