Pe 5.12.2014 Otteluseurantaketju Liiga

  • 29 839
  • 338

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Btw äskeinen salomonin tuomio oli aika käsittämätön kun Niemi ja Laurila halailivat kulmassa 15sekuntia. Sen jälkeen Niemi lähti tilanteesta (ei jäähyjä vielä) ja Laurila kosti ja molemmille jäähy. Okei Favorin.
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon Kärpät
Tuomarit vetävät kyllä Kuopiossa Ouluun päin kiitettävästi Huml hyökkää Kapasen kimppuun ja sai vain kympin.

Kerro nyt ihan itte mitä siellä tapahtui kun kuvista ei nähnyt yhtään mitään. Samahan se on silti vaahdota täällä. KalPan tämän päivän esityksen perusteella en ihmettelisi yhtään vaikka Huml olisi luistellut vain liian läheltä.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tästäkö ne mikkihiiri puheet KalPaa kohtaan johtuu? Ei pelikatkoa ilman, että joku keltanuttu makoilee jäänpinnassa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
IFK-Blu

Kaijomaa ryssii ja Jasse Ikonen pääsee läpi. Jäätävä viimeistely. 6-2.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Miksi mua rangaistaan loputtomiin näillä Anssi Ritarin selostuksilla...
Mä luulen että Ritari asuu Jyväskylän seudulla, joten on luonnollista että se selostaa aika usein Jyväskylän pelejä. Joskus vuosituhannen vaihteessa se selosti paikallisradiossa ja -TV:ssä pelejä (ne näytettiin uusintana seuraavana päivänä "Jyväs-TV:llä) ja sillon Ritarin värilasit oli mallia Eero Tauru..
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Hyvin natsasi kätisyydet yveellä, tuon Tapolan on pakko olla hieman yksinkertainen.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Linjatuomari koukkasi Jyppiläisen ja Bonsaksen jäähylle?

Hypoteettisesti, jos Dixon olisi tehnyt rankkaristaan maalin, olisiko Tappara yv jatkunut?
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Porot käyvät kuumana kokoajan Haataja haastaa Mutasta. Jos tuomarit eivät uskallat tuosta viheltää Haatajalle sitä aloittajan kakkosta niin kumma juttu.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jasse Ikonen ja pisteetön putki oikein kunnolla poikki.

Pikkuveli kajareista seuraavaksi, kiitos.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Eikö tuo jäähy olisi kuulunut linjatuomarille? Vittu miten voikin kaveri tulla noin pahasti tielle..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös