Jumaleisson, onko mullakin ultra vahvat värilasit
Matsi sinällään oli ja meni, katsetta seuraavaan. Silti nyt kyllä pelottaa, että en mitään ymmärrä nykykiekosta. Katselin matsin Urholta ja kuuntelin nyt sitten haastattelut Yle puheesta.
Tapparasta Rautakorpi oli kiireinen, mutta toimittajalle tuli vastaamaan Jussi Tapola. Tämä Tapparan Tapola oli sitä mieltä, että joukkue pelasi hyvin 58 minuuttia, pelin sisällä oli sitten kaksi minuuttia, joissa Tappara koomaili ja Jokerit ratkaisi.
En minä tähän muuten tarttuisi, mutta kun tuo on minusta juuri toisin päin ja Tapparasta haastateltu Tapola on kuitenkin jääkiekon ammattilainen ja minä Urhoa seuraava tavis. Jompi kumpi meistä on sokea ja hullulta tuntuu, jos se mitä itse näkee ja siitä päättelee meneekin ihan hukkaan. Täällä Jatkoajassa on paljon hyvin Tappara kirjailijoita, heittikö tuo teidän koutsi (?) ihan tuubaa vai olenko minä sekaisin ?
Vihollisen näkökulmasta Tapparan +/-
+ Barkov on hyvä. Eikä pelkästään Barkov, oliko se nyt Haapala tai jotakin (sama ketju) sinne päin, helvetin hyvä ja haki ratkaisuja
+ Tapparan Moses. Se pieni kanukki/jenkki (61) on perkeleen hyvä. Juuri ne avut kohdillaan, joilla liigassa pärjätään. Tuon ympärille saa jouluun mennessä toisen tiukan nyrkin Barkovien lisäksi.
+ vanhat konnat Kanki ja Niämisen Ville. Pelimiehiä edelleen ja selvästi kunnossa ja halukkaita pelaamaan liigatasolla.
- ylivoima
- pakiston vaikeudet paineen alla
- "neuvottomuus" tai varmaan voisi sanoa ettei oikein hyvin olla sisällytetty pelityyliä ja esim. ylivoimalla kukaan ei tunnu tietävn kuka vie sisään jne.