Mutta milläs tosiaan todistaa kun ei varmuudella näy. Olisi ollut ansaittu johtomaali kyllä.Kyllä noiden hidastusten perusteella vietiin SaiPalta maali. Toisinpäin, niin olisi näytetty keskelle.
Rauhala hakkaa niinku fiskarsilla ja katkoo oman mailansa.
Missä jäähy?
Joo näinhän se menee, ei voi mitään.Mutta milläs tosiaan todistaa kun ei varmuudella näy. Olisi ollut ansaittu johtomaali kyllä.
Eikös siinä yhdessä kuvassa näkynyt, kun juuri oli kiekko pari milliä yli ja sitten hanska tuli päälle? Eikö noi voi kuva kuvalta katsoa vai tuleeko noissa VHS-nauhoissa sitä väreilyä ja haamuraitaa kuvan päälle kun laittaa pausen?Mutta milläs tosiaan todistaa kun ei varmuudella näy. Olisi ollut ansaittu johtomaali kyllä.
Ei "persaukisella" Liigalla ole varaa kustantaa niitä joka halliin.Miksi Liigassa ei ole maalin sisällä kameroita? Siitä olisi ehkä näkynyt Saipulin maali.
Silmä käteen. Anttila estää tilanteessa Joensuuta, jonka jälkeen Anttila itse vilkaisee tuomaria. Tämä ennen kuin Joensuu kaatuu byyrarin päälle.Jonesuu hyppää maalivahdin päälle eikä pillipiiparit viitsi jäähyä tuosta viheltää. Aina noita Ässiä sorretaan
Juu ja sitä ennen Joensuu koukkaa Hyryltä vauhdit päivänselvällä koukulla pois. Paskat tuomarit taas, molemmilta jää rikkeitä viheltämättäSilmä käteen. Anttila estää tilanteessa Joensuuta, jonka jälkeen Anttila itse vilkaisee tuomaria. Tämä ennen kuin Joensuu kaatuu byyrarin päälle.
Juu siis oikein pakotettiin jyräämään maalivahti yli selkäpuolelta. Valoja nyt jo noiden värilasiesi kanssa ihan oikeasti :DSilmä käteen. Anttila estää tilanteessa Joensuuta, jonka jälkeen Anttila itse vilkaisee tuomaria. Tämä ennen kuin Joensuu kaatuu byyrarin päälle.
Maksaa herran vuonna 2024 varmaan aivan tähtitieteellisen paljon hommata tuollaisia. Laittaa vaikka gopron sinne, josta haetaan muistikortti kelattavaksi tarvittaessa. Onnetonta touhua.Ei "persaukisella" Liigalla ole varaa kustantaa niitä joka halliin.
Sehän tuonkin maalin olisi varmistanut.
Myrrä takaisin!Seitsemän peliä, yksi kolmen pisteen voitto SaiPaan vastaan. Kyllä tässä voi jo kriisistä puhua
Juu siis oikein pakotettiin jyräämään maalivahti yli selkäpuolelta. Valoja nyt jo noiden värilasiesi kanssa ihan oikeasti :D
Ei tässä nyt sentään niin huonosti mene :DMyrrä takaisin!