Toivottavasti ja jos näin on, niin pyydän nöyrimmin anteeksi.Turo Teittinen sanoi, että rummun pärinä tulee KalPa kannattajien rummuista.
Minä en tiedä onko JYPin rumpuporukka mukana mielenilmaisussa vai ei.
Hauskaa on kuin Suomen pelissä.Voiko sen hauskaa kommentin jo laittaa?
Minä en tosiaan tiedä. Luotin Teittiseen.Toivottavasti ja jos näin on, niin pyydän nöyrimmin anteeksi.
Se kuuluisa prosessi, sanoisi Mertaranta.Huhujen mukaan PITÄISI olla. Se, toteutuuko tämä, on sitten toinen juttu.
Prosessi etenee!
Mistä kristallipallosta sä sen jo näet?Säälittää ne jotka on huomenna menossa katsomaan JYPin murskatappiota…
Meinaakko et Ilvestä vastaan pärjättäs vai mitä meinaat?Mistä kristallipallosta sä sen jo näet?
Kyllä. Myös iso osa pelaajista ansaitsee kasan lampaanperseitä.Kyllä johdossa on vikaa ja paljon mut kyllä ny saatana noi pelaajatkin sais alkaa tekemään jotain palkkansa eteen.
Ei oo Ipa viimeaikoina pelannut kauheen hyvin.Meinaakko et Ilvestä vastaan pärjättäs vai mitä meinaat?
Kuin? Mitä en ole nähnyt?Nikulla näyttäs ainakin olevan hauskaa
Kuin? Mitä en ole nähnyt?
No JYP on pelannut sitäkin huonommin mut katellaan.Ei oo Ipa viimeaikoina pelannut kauheen hyvin.
No kyllä mä joka peliä lähden voittamaan, en sitten tiiä mitä tuollainen ikipessimisti tekee. Varmaan sitten häviämään... No, tapansa kullakin.Meinaakko et Ilvestä vastaan pärjättäs vai mitä meinaat?