Pe 5.1.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 42 297
  • 625

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Minusta tuo hylkäys oli ehkä oikea ratkaisu, mutta varmuudella en tiedä. Eihän se maaliin olisi ilman törmäystä mennyt.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Käytännössä SaiPa ja voitti tämän ja se on minulle tärkeintä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Vittu mitä paskaa toi YV oli TAAS...yks paikka 4-3 yv:llä on surkeaa. Ja kova on Engrenin vire. Nyt sitten arvotaan rankkarit. Kunykin maali piti kyllä hyväksyä...olipahan melkoinen tuomio se...
 

jussi61

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yes!!!!

Oikeus toteutui.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aijai. Haistakaa tuomarit paska, ette onnistuneet!
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
No tuli sieltä se 2p. Ehkä tämä meni sit oikein, kun hylkäsivät perusteetta sen Kunykin maalin. Hienoa, että lopullinen ratkaisija oli kuitenkin sitten Kunyk!
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Oikeusko se nyt voitti. Mä olen kyllä nähnyt lukemattomia vastaavia maaleja hylättävän NHL:ssa, joten oliko tuo nyt ihan varmasti väärin tuomittu ja jos niin miksi?
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eiko vihellys tullut vasta kun peli pyori TPS:n vaihtoaition edessa? Jos ei niin kasi ylos virheen merkiksi

E: Harvoin naita liikaa pelaajia- jaahyja vihkoon vihellellaan

Siksi mä sitä täällä kyselinkin, kun omasta mielestäni vihellys tuli siinä vaiheessa, kun Tapparan pakki lähti nousemaan oman maalin takaa. Saattaa olla, että näin tilanteen katsomoon väärin muutaman oluen takia, mutta näin mä sen ymmärsin.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Kaatui itse lopussa, mutta mitäpä väliä sillä kun saitte sen ekstrapojon.
Mä en oo varma, kaatuiko itse, mutta jos tuomarit näin näki, niin tuomio oli oikea. Turha puhua pienestä kontaktista, koska kiekko meni selvästi maaliin tuon kontaktin johdosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös