Liigan seurannassa tuo olin alun pitäen pilkkaaminen, mutta näköjään muutettu.Liigan seurannassa väkivaltaisuus. Ehkä pitäisi olla henkinen väkivaltaisuus jos kerta pilkkaamisesta tuli
Liigan seurannassa tuo olin alun pitäen pilkkaaminen, mutta näköjään muutettu.Liigan seurannassa väkivaltaisuus. Ehkä pitäisi olla henkinen väkivaltaisuus jos kerta pilkkaamisesta tuli
Liigan seurannassa väkivaltaisuus. Ehkä pitäisi olla henkinen väkivaltaisuus jos kerta pilkkaamisesta tuli
Pitää nyt jo ihan erityisesti Kokkalan itsensä takia, mutta myös joukkueen ja fanien takia toivoa että kaveri ei loukkaantunut pahemmin. Tässähän joutuu kohta vetämään hokkarit itse jalkaan jos porukkaa alkaa lisää tipahtelemaan lasaretin puolelle...Toivottavasti Cockala/Kokala tjsp ei kuitenkaan loukkaantunut pahasti. Yrittikö kukaan kuitata vai katsoiko Gratton kohti?
Jostain syystä oletin Ben-Amorin tulleen Ässiin pelaamaan, mutta pelatkoon nyt sitten pasianssia kopissa. Ei hyvältä näytä.
Oli toisella erätauolla vielä pilkkaaminen :DLiigan seurannassa väkivaltaisuus. Ehkä pitäisi olla henkinen väkivaltaisuus jos kerta pilkkaamisesta tuli
Tässähän joutuu kohta vetämään hokkarit itse jalkaan jos porukkaa alkaa lisää tipahtelemaan lasaretin puolelle...
Olihan tuo pakko käydä katsomassa mitä sääntökirja sanoo pilkkaamisesta. Tässä lainattuna:
"MÄÄRITELMÄ: Kenttäpelaaja juhlii maalia tai halventaa vastustajaa luistellen vastustajan
pelaajapenkin editse tehden juhlivia, pilkallisia tai ivallisia eleitä tai provosoivia ilmaisuja
pilkatakseen tai ärsyttääkseen vastustajaa."
Olihan tuo pakko käydä katsomassa mitä sääntökirja sanoo pilkkaamisesta.
Voihan ne aina ottaa hanskat pois käsistä ja laittaa sormet korviin jolloin ei välttämätä kuule mitään.Just... jos menee herneet nenään tuosta niin kannattaa harkita vaihtoa jalkapalloon. Siellä on ihan ok loukkaantua milloin mistäkin.
Voi hellanlettas sentään. Siellä on nyt jollakin Pelsulla menny tunteisiin Lehtosen hassuttelu. Hieno sääntö kaikenkaikkiaan. Jääkiekkoilijat on niin herkkiä et jotainhan tollaseen kauheaan provoiluun on keksittävä.
@Ice Hockey ja @SgtMarkov ymmärrän kantanne ja todellisuudessahan tuo Lehtosen jäähy ei tullut pilkkaamisesta vaan väkivaltaisuudesta. Onhan tuolla sääntökirjassa paljon muitakin sääntöjä, mitä ei niinkään tarkasti noudateta aikuisissa, mutta esimerkiksi junioreissa koen ihan aiheelliseksi tuollaisen sääntöpykälän olevan.
Kyllä tämä taisto taisi mennä Pietilälle hänen saatuaan Greenin polvilleen, voisi tämän illan ottelun perusteella veikata että saatiin varmaan tuleviin runkosarja karkeloihin ihan mukavasti pientä sähköä ilmaan.Kumpi vei Green vai Pietilä?