Kirjoittelinkin Tepsin puolelle jo samaa mutta olen kaikki pelit nähneenä perin yllättynyt siitä miten hyvää kiekollista pelaamista TPS on tänään esittänyt. Kiekolliset ratkaisut, kiekottomien tuki kiekolliselle, vikkelät ja tehokkaat syöttöketjut (tässä vaiheessa kautta aika absurdi näky) ja ahnas, röyhkeä pyrkiminen maalipaikoille joka myös tuottaa kiitettävästi tonttia - olen ihmeissäni ja varovaisen tyytyväinenkin. Aikaista sanoa, mutta Tepsin osiossakin on näitä Kaskisen pelikirjalle nauravia esiintynyt ja mielestäni TPS-valmennus on nyt heti kärkeen lyönyt luuta kurkkuun näille innokkaimmille irvileuoille. Katsomaton korttihan Kalle on ennen kuin tosipelit ovat parinkymmenen kierroksen verran pyörineet, mutta kuitenkin alku on ollut ihan kiva.
Kokoonpanohan on ihan huumoriosastoa kun noin viisi parasta pelaajaa uupuu tuolta, mutta mitäs sitä turhaan ujostelemaan. Viime vuonna oltiin paikalla, tänä vuonna itse asiassa harmittaa että en päässyt vaikka etätöiden lomassa matseja voinkin väijyä.