Taasko alkaa SaiPan jäähyily kolmannessa erässä? 41 min pelattu ja Kärpät YV.
Nää on jo kiitettävän naurettavia.
Taasko alkaa SaiPan jäähyily kolmannessa erässä? 41 min pelattu ja Kärpät YV.
Mielestani nykyinen systeemi rankaisee vaan suhteettoman paljon erityisesti sijoille 4 ja 5 sijoittuvia joukkueita.
Nää on jo kiitettävän naurettavia.
Siksi pelataan runkosarja etta ansaitaan ne paremmat lahtokohdat. Ihan omaa hyvyyttaan Karpat on esimerkiksi ansainnut itselleen ns. helpomman ohjelman.
Kuka kieltää olemasta sijoilla 1-2? Jotainhan sillä hyvällä runkosarjalla kuuluukin ansaita.
Onhan tää surkea välierän tunnelma mitä välittyy Köllin ja JP:n kautta Raumasuolta Prolta, huoh...
Aikamoinen mielensäpahoittajien foorumi on Jatkoaika.comista tulossa. Kovin ystävällinen pyrin aina olemaan. Tässä tapauksessa kerroin mielipiteeni lyhyesti ja ytimekkäästi, sillä niin selkeä mielipide minulla asiaan on. Tarkoitukseni ei ollut olla tyly. Olen pahoillani. Olen lukenut kirjoituksiasi ja usein olen voinut olla samaa mieltä kanssasi.Kiitos positiivisesta otteesta.
Eli ratkaistaanko paras joukkue kaukalossa vai kaukalon ulkopuolella?
Tulee jotenkin mieleen MM-kisoista joku niistä lukuisista "Kova maa" vs. "Altavastaaja" -peleistä. Toinen puolustaa urhoollisesti ja maalivahti tuntuu seisovan päällään, kun taas toinen pyörittää ja hallitsee täydellisesti peliä. Puolustava joukkue sitten tekee maalin suunnilleen jokaisesta harvasta tilanteestaan.
Ei mitään, maalintekopelihän tämä on, mutta onpahan vaan tuskaista katsottavaa.
Saa kait sitä pohtia? Onneksi näin ei kuitenkaan käynyt. Rauhotu jo sinäkin.
Tulee jotenkin mieleen MM-kisoista joku niistä lukuisista "Kova maa" vs. "Altavastaaja" -peleistä. Toinen puolustaa urhoollisesti ja maalivahti tuntuu seisovan päällään, kun taas toinen pyörittää ja hallitsee täydellisesti peliä. Puolustava joukkue sitten tekee maalin suunnilleen jokaisesta harvasta tilanteestaan.
Ei mitään, maalintekopelihän tämä on, mutta onpahan vaan tuskaista katsottavaa.
Toki liigassa voitaisiin koittaa samanlaista settiä kuin NHL:ssä, että ottelupäivät päätetään kierros kerrallaan. Ja voisi kyllä näitä pelejä olla eri päivinä, eikä jokainen matsi samaan aikaan.
Kun ei se yhteiskunta pyori silla tavalla, etta kaikki ovat sijoilla 1-2.
En ajattelekaan, etta paras ei saisi voittaa. Mutta voittaahan se paras silloinkin, vaikka on lepotaukoa molemmilla joukkueilla. Mika tassa on nain vaikeaa.
Eli ratkaistaanko paras joukkue kaukalossa vai kaukalon ulkopuolella? Mielestani kaukalossa.
Jupa
:D
Saahan sitä pohtia vaikka, että nuolisko oululainen omia pallejaan vai käviskö ikinä niin hyvä flaksi, että kiinni kävisi joku vastakkainen sukupuoli.
Ehkäpä voitaisiin tehdä niin, että runkosarjassa sijoille 5-14 sijoittuneet pääsisivät pudotuspeleihin. Sijalle 14 jäänyt saisi kotiedun päätyyn saakka.Kun ei se yhteiskunta pyori silla tavalla, etta kaikki ovat sijoilla 1-2.
Tuo Mikävilahti-Napander voi vielä osuakin, sen verran yritteliästä touhua. Perus-saipalainen?