Pe 4.12.2015 Otteluseuranta (Liiga)

  • 24 448
  • 329

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
VITUT! Blomqvist ei saa kiekkoa maaliin sitten millään! Ei vaikka tarjotaan puliksi tyhjää maalia kaksykkösessä.
 

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.

Kerropa Jani82 nyt niiden värilasiesi takaa, missä kohtaa Timonen sikailtiin lasarettiin? Siinäkö missä Carlson taklasi olkapää olkapäätä vastaan kiekontavoittelutilanteessa Timosen katolleen?

Tämä Allun ulosajo on täysI vitsi. Kalpan pelaaja kääntää selän ja menettää samalla tasapainon. Tuppurainen taklaus on puhdas. Joskus vaan lätkäpelissä tulee taklauksia, missä taklattava loukkaantuu tai puhaltelee puhtaan taklauksen jälkeen, näin se vaan menee.
 
Viimeksi muokattu:

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juu kieltämättä kun JYP vain yrittää teloa KalPan pelaajia, Timosen ja Bengtssonin saivat telottua.
Tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että Keränen ja Davis pääsivät noista sikailuista ilman vahinkoja.

Huutonaurua tälle viestille. Taso nousi huomattavasti.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
General Matt kolaa HPK pelaajan pystyyn ja HPK pelaajan tönimisestä pudottaa Masa hanskat. Hemmetin tuomarit heti välissä. Generous 10min, ja molemmille 2min.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Vallin vai Kurkiko teki sen idioottijätön 4-4:llä hyökkäyssiniviivalla, joka johti lopulta KooKoo-jäähyyn. Toivottavasti ei johda muuhun.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Ihailtavan lyhyt on kyllä Generousin sytytyslanka. Niinköhän vaan oli järkevä teko, ottaen huomioon pakkipulan ja huomisen Oulun reissun. Mikäli mä yhtään osaan laskea, oli tuo kolmas kymppi tälle kaudelle, joten pelikielto on tulossa.
 

EMS78

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juu kieltämättä kun JYP vain yrittää teloa KalPan pelaajia, Timosen ja Bengtssonin saivat telottua.
Tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että Keränen ja Davis pääsivät noista sikailuista ilman vahinkoja.

Hyvät naiset ja herrat! Saanko esitellä: Kuopion oma H. C. Andersen. Tässä näyte hänen uusimmasta teoksestaan "Kun todellisuus on liian tylsää".
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tuomarit pelasti vaan kerhon pelaajan :)
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kieltämättä olisihan se oikein, että Jyppi pääsisi tässä tasohin ja jatkoille

Hankala olla puolueeton...

Tavallaan...
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Nyt ei kyllä vieraille vihelletä yhtään mistään! Jokelan olisi ilman muuta pitänyt lähteä boksiin, varsinkin Tuppuraisperseilyn jälkeen.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihailtavan lyhyt on kyllä Generousin sytytyslanka. Niinköhän vaan oli järkevä teko, ottaen huomioon pakkipulan ja huomisen Oulun reissun. Mikäli mä yhtään osaan laskea, oli tuo kolmas kymppi tälle kaudelle, joten pelikielto on tulossa.

Hei kamoon! Runkosarja puolessavälissä. Sou vat siis! Hyvä vaan että alkaa vähän olee Brändiä ilmassa :)
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Nyt ei kyllä vieraille vihelletä yhtään mistään! Jokelan olisi ilman muuta pitänyt lähteä boksiin, varsinkin Tuppuraisperseilyn jälkeen.
Katsos kun tuomarit lopettivat sen JYP:n hyvittelyn nyt pitäähän ne jäähyt viheltää toiseenkin suuntaan kun ei uskallettu ennen viheltää.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Hei kamoon! Runkosarja puolessavälissä. Sou vat siis! Hyvä vaan että alkaa vähän olee Brändiä ilmassa :)

En mä nyt varsinaisesti valita, kyllä mä tota sytytyslangan lyhyyttä ihailen. Mutta mieti nyt meidän pakistoa huomenna, jos siis mun matikka pitää paikkansa ja sairastupa ei tyhjene laisinkaan; Taimi, Järvinen, Taipalus, Heikkinen, Moberg, Karjalainen, kukasittenonrotaatiossaseuraava?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös