Pe 4.11.2022 JYP - Ilves

• 10 313
  • 325

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihmeellisen apaattisia ilmeitä JYPin pelaajilla maalin jälkeen. Kukaan ei hymyillyt tai juhlinut maalia ihmeemmin. Ei edes hymypoika BC, joka teki tuon maalin.

Kuitenkin todella tärkeä maali toisen erän loppuun, niin eikö siitä voisi vähän iloita, vaikka onkin selvää, että paljon täytyy parantaa kolmanteen erään?

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Joo-o, voi helevetin helevetti. Ei oo mitään luottoa siihen, että JYPa sais tästä pisteen pistettä, vaikka kavennus tulikin erän loppuun.

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ukrainan maajoukkue
Ihmeellisen apaattisia ilmeitä JYPin pelaajilla maalin jälkeen. Kukaan ei hymyillyt tai juhlinut maalia ihmeemmin. Ei edes hymypoika BC, joka teki tuon maalin.

Kuitenkin todella tärkeä maali toisen erän loppuun, niin eikö siitä voisi vähän iloita, vaikka onkin selvää, että paljon täytyy parantaa kolmanteen erään?

Kyllä se kertoo siitä, että kaikki tietää pelin olevan nyt jumissa.

chubster

Jäsen
En nyt mene ihan 100-varmaksi sanoa, mutta mielestäni oli punaista korvan juuressa.
Mutta kyllä tuosta purukaluston puuttumisestakin joutuu pukkarissa käymään.
Näinkö sitten ihan väärin, mutta näytti siltä että kaatui JYPin pelaajan mailan lavan päälle ja lapa sitten sinne visiirin alle ja korvan seutuville siinä asettui. Hyvin voi olla raapaissut haavan.

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, EV Zug & Detroit Red Wings
En nyt mene ihan 100-varmaksi sanoa, mutta mielestäni oli punaista korvan juuressa.
Mutta kyllä tuosta purukaluston puuttumisestakin joutuu pukkarissa käymään.
Pitää kyllä nähdä tuo tilanne uusiksi. Itse varmaan ottaisin mieluummin osumaa hampaisiin kuin korvaan. Noh, kävi kummin tahansa niin jaksuhalit Masinille.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä se kertoo siitä, että kaikki tietää pelin olevan nyt jumissa.
Toki tietävät, mutta itse ainakin olen tottunut siihen, että jos vaikeassa vaiheessa onnistutaan tekemään maali, niin siitä otetaan kaikki ilo irti ja yritetään kääntää tilannetta fiiliksen kautta. Huolestuttaa, jos kukaan ei innostu maalista ollenkaan.

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ukrainan maajoukkue
Toki tietävät, mutta itse ainakin olen tottunut siihen, että jos vaikeassa vaiheessa onnistutaan tekemään maali, niin siitä otetaan kaikki ilo irti ja yritetään kääntää tilannetta fiiliksen kautta. Huolestuttaa, jos kukaan ei innostu maalista ollenkaan.

No sehän se. Nyt pitäisi olla oikeat puheet kopissa.

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

60peliä runkosarjaa ei sitä nyt kannata kaikkia maaleja juhlia, eikä tuo 1 maali edes riitä mihinkään. Juhlii sitä 3-2 voittomaalia sitten, jos juhlii.

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Jos toi Lahtisen Seve ei ois saatanan häilyvä surffari ajoittain niin se voisi olla hyväkin pelaaja.

Tästä yleistän siis uuden yleisen teoreeman: jos se olisi hyvä niin se olisi hyvä.

Värilasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Täysi vitsi jäähy. jyppiläiset hakkaa maassa makaavaa poikkarilla mutta tuosta sitten kyllä vihelletään.

Ok, uusinnasta katsottuna niin osuihan tuo jalkoihin maila.

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Laittasin seven puukäsi salosen tilalle.

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, EV Zug & Detroit Red Wings
Vois nyt edes vaikka Sormusen kyynärpään kautta kimmota joku kuti sinne Ilveksen maaliin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy