En nyt mene ihan 100-varmaksi sanoa, mutta mielestäni oli punaista korvan juuressa.Osuiko se muka korvaan? Katoin, että olisi osunut hampaisiin.
Mutta kyllä tuosta purukaluston puuttumisestakin joutuu pukkarissa käymään.
En nyt mene ihan 100-varmaksi sanoa, mutta mielestäni oli punaista korvan juuressa.Osuiko se muka korvaan? Katoin, että olisi osunut hampaisiin.
Oisko Korpikoski kieltänyt?Ihmeellisen apaattisia ilmeitä JYPin pelaajilla maalin jälkeen. Kukaan ei hymyillyt tai juhlinut maalia ihmeemmin. Ei edes hymypoika BC, joka teki tuon maalin.
Ihmeellisen apaattisia ilmeitä JYPin pelaajilla maalin jälkeen. Kukaan ei hymyillyt tai juhlinut maalia ihmeemmin. Ei edes hymypoika BC, joka teki tuon maalin.
Kuitenkin todella tärkeä maali toisen erän loppuun, niin eikö siitä voisi vähän iloita, vaikka onkin selvää, että paljon täytyy parantaa kolmanteen erään?
Näinkö sitten ihan väärin, mutta näytti siltä että kaatui JYPin pelaajan mailan lavan päälle ja lapa sitten sinne visiirin alle ja korvan seutuville siinä asettui. Hyvin voi olla raapaissut haavan.En nyt mene ihan 100-varmaksi sanoa, mutta mielestäni oli punaista korvan juuressa.
Pitää kyllä nähdä tuo tilanne uusiksi. Itse varmaan ottaisin mieluummin osumaa hampaisiin kuin korvaan. Noh, kävi kummin tahansa niin jaksuhalit Masinille.En nyt mene ihan 100-varmaksi sanoa, mutta mielestäni oli punaista korvan juuressa.
Toki tietävät, mutta itse ainakin olen tottunut siihen, että jos vaikeassa vaiheessa onnistutaan tekemään maali, niin siitä otetaan kaikki ilo irti ja yritetään kääntää tilannetta fiiliksen kautta. Huolestuttaa, jos kukaan ei innostu maalista ollenkaan.Kyllä se kertoo siitä, että kaikki tietää pelin olevan nyt jumissa.
Toki tietävät, mutta itse ainakin olen tottunut siihen, että jos vaikeassa vaiheessa onnistutaan tekemään maali, niin siitä otetaan kaikki ilo irti ja yritetään kääntää tilannetta fiiliksen kautta. Huolestuttaa, jos kukaan ei innostu maalista ollenkaan.
Ihmeellisen apaattisia ilmeitä JYPin pelaajilla maalin jälkeen. Kukaan ei hymyillyt tai juhlinut maalia ihmeemmin. Ei edes hymypoika BC, joka teki tuon maalin.
Kuitenkin todella tärkeä maali toisen erän loppuun, niin eikö siitä voisi vähän iloita, vaikka onkin selvää, että paljon täytyy parantaa kolmanteen erään?
60peliä runkosarjaa ei sitä nyt kannata kaikkia maaleja juhlia, eikä tuo 1 maali edes riitä mihinkään. Juhlii sitä 3-2 voittomaalia sitten, jos juhlii.
Ei muuten ole enää.On kyllä JYP aivan kanveesissa.
Huomaan mieltyneeni enenevissä määrin itsensä lainaamiseen. Hyvää työtä Santtu76!Ei muuten ole enää.
Mielellään eiNyt jos vaikka tasoitusta...
Älä ole tuollainen. Vähän jännitystä peliinMielellään ei
Tää tilanne riittää jännitykseksiÄlä ole tuollainen. Vähän jännitystä peliin
Niinhän sitä voisi luulla.Tää tilanne riittää jännitykseksi