Mainos

Pe 4.10.2019 Otteluseuranta (Liiga)

• 17 334
  • 275

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kuopiossa ei tyypillisesti eksytä katsomoon ennen kuin jengi keikkuu liigan kärjessä tai on voittoputkessa. Futiskaupunki jossa varmaan jokainen urheilusta kiinnostunut satunnaiskatsoja ei odota muuta kuin mahdollista mestaruutta huomenna.
Ylihuomenna.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kuopiossa ei tyypillisesti eksytä katsomoon ennen kuin jengi keikkuu liigan kärjessä tai on voittoputkessa. Futiskaupunki jossa varmaan jokainen urheilusta kiinnostunut satunnaiskatsoja ei odota muuta kuin mahdollista mestaruutta huomenna.
Jaa muistanko väärin, että KalPalla oli aikanaan ihan hyvätkin katsojaluvut, kunnes eräs pelaaja/omistaja/valmentaja/GM mikälienee kävi julkisuudessa haukkumassa kaikki katsojat paskoiksi?

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
On se helppoo tuo maalinteko

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa on ihan sekaisin, Dostal toistaiseksi pitänyt pystyssä.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko taitaa olla pikkuisen alakynnessä?

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
8.59 pelattu Turussa, Lukko alivoimalle. Olli Vainio istuu.

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Mä olin varma että Sportin kausi tulee hankalaksi, mutta kyllä nyt kynnetään syvällä.... eihän tuossa ole mitään pelillistä järkeä. Mikään ei onnistu ei edes osuta omaan maaliin.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vittu @Telia montako maalia, maalipaikaa, tai ratkaisevaa tilannetta pitää tulla, että jääkiekossa ei pyöritetä uusintoja kun peli jo käy? Ihan vitun se ja sama montako kilsaa tunnissa joku on lämännyt!

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mä olin varma että Sportin kausi tulee hankalaksi, mutta kyllä nyt kynnetään syvällä.... eihän tuossa ole mitään pelillistä järkeä. Mikään ei onnistu ei edes osuta omaan maaliin.

Kyllä Sportti pari maalia saa tänään Keltaisen tarjoilusta

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ika Lehkonen on kyllä selkeästi perjantai fiiliksessä, kun mies tuntuu tykkäävän kaikesta. Mittauttaisin kuumeen, kun tykkää jopa Lukosta.
Lähetään sillä piiitkällä puhalluksella ens alkuun...

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ei kyllä paljon tartte ihmetellä miks ei tää Sund saanu sopparia San Josen pakistoon :D Huutonaurua

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy