Eipä tuo ainakaan peliesityksiä paranna, että laitetaan nämä kaksi sankaria samaan pariin. Järkyttävän paskaa peluutusta.Siitäkö se johtuikin? ...Kylläpä ketuttaa. Stadilaisten röhönaurulle ei näy loppua.
Eipä tuo ainakaan peliesityksiä paranna, että laitetaan nämä kaksi sankaria samaan pariin. Järkyttävän paskaa peluutusta.Siitäkö se johtuikin? ...Kylläpä ketuttaa. Stadilaisten röhönaurulle ei näy loppua.
Jos jollekin pelaajalle ei syötetä tarpeeksi usein, tulee maila nälkäiseksi.Mikä helvetti on nälkäinen maila? :D
Allekirjoituksesi viimeistelee tämän viestin.Japa ja kultainen pili.
Eikö huoltaja voisi ruokkia niitä erätauolla?Jos jollekin pelaajalle ei syötetä tarpeeksi usein, tulee maila nälkäiseksi.
Voi olla, että Ronkainen itse ymmärtää tämän. Ja siksi kämmäilee, koska tykkää pelata paljon.Mitä enemmän Ronkainen kämmäilee, sitä enemmän saa peliaikaa. Vaikea ymmärtää.
Ja sitä ennen selvä kiinnipitämis jäähy saipalle jäi viheltämättä.Seppälän korkea maila jäi viheltämättä. Lopetappa @Jani82 tuomareiden haukkuminen ellet ole salaa SaiPa-fani.
Laittakaa se Mestikseen. Sieltä takaisin sitten jossain vaiheessa niin on Liigan parhaita. Helppoa.Mukavaa, että Ronkaisen soppari jatkuu vielä kaksi kautta. Olisi hirveä harmi menettää tuollainen kultakimpale.
Tuotakaan tapausta ei olisi tullut jos KalPalle olisi vihelletty aluksi selvä jäähy. On siis perusteltua sanoa, että KalPa saa suurta etua tuomareista.Ja sitä ennen selvä kiinnipitämis jäähy saipalle jäi viheltämättä.
Sano tuo valmennukselle. Kausikortit on tuttu palkinto Kärpissä, missä peliaika ansaitaan esitysten perusteella.Laittakaa se Mestikseen. Sieltä takaisin sitten jossain vaiheessa niin on Liigan parhaita. Helppoa.
Japa ja kultainen pili.
Juu ei yllä Sportin tasolle..Nyt on kyllä kesyä Kärppää jäällä, ja tietenkin just silloin kun itse olen ekaa kertaa tälle kaudelle matsissa. Tänään ei taida lähteä. Ei Kärpät nyt mikään Vaasan Sport kuitenkaan ole.