Pe 31.3.2023 Otteluseuranta (Liiga)

  • 43 706
  • 1 142

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
Rajahuhdan Annina. En tätä sano sinulle arvosteluna, koska asiasisältö on ihan hyvää. Mutta jos ja JOS vaan kävisit jonkinlaisen puhetyöläiskurssin, että päästäisiin eroon säätyttö-Metten monotonisesta tavasta puhua, niin katsoisin sinua oikein mielellään selostamassa matsin kulkua.

Annina on aika lyhyt jalkainen punkero. Ottakoon CMore kauniimman katseltavaksi.
Jutuista tulen ikuisesti muistamaan kommentin: " Tappara haluaa hyökätä kiekolla."
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No v**tu anteeksi kaikki mitä olen kirjoittanut !
Olen huono ihminen ja pilaan koko seuran maineen...
Saat anteeksi. Hyviä juttuja kirjoitat. Joko minä menin miinaan tai sitten pipoa voi löysätä. Tsemiä.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Annina on aika lyhyt jalkainen punkero. Ottakoon CMore kauniimman katseltavaksi.
Jutuista tulen ikuisesti muistamaan kommentin: " Tappara haluaa hyökätä kiekolla."
Sulla kyllä ei ole kenestäkään hyvää sanottavaa koskaan. Kaunis nainen on kyllä.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Pakko kyllä myöntää, että IFK pelaa näistä kahdesta selvästi näkyvämpää blokkipeliä hyökkäyspäässä. Ainakin tuo toisen pakin suorittama blokkaus, kun hyökkääjä kuljettaa kiekkoa laidasta kohti siniviivaa, on toistuvaa ja erittäin räikeää.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä vittua sä Motin koko ajan hätiköit ja roiskit rännistä, Tappara ottaa koko ajan noi kiinni viivasta.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
HIFK on kyllä selkeästi parempi joukkue näistä kahdesta.
 

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Mahtavaa kun tuo Mika S Aukkonen selostelee Stadissa. Kai vetää koko sarjan? Ja miksi helevetissä Antsa ei ollut äänessä Lahessa??? Nyt Cmore kärkiäijät kehiin, kun vedetään äääääärrimmäisiä välieriä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös