Olisiko päättynyt kahden erän jälkeen?Tehokkaammalla ylivoimalla IFK olis jo avauskiinnityksen ottanut.
Ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä.Tappara pelannut nyt jo yli 100 min putkeen ilman yhtään yv-aikaa. Jospa kolmannessa erässä sitten vihdoin?
Vuodesta 95 olleet jo Tapparan fanikaupan kledjuissa telkkarissaNythän mä vasta hokasin varsin pitkälti, että studioväki on ihan Tapparakiimassa, kledjutkin suoraan mestarien myymälästä?
Jos olisin nainen, niin loukkaantuisin, koska ethän sä edes kuuntele mua. Edellisellä tauolla kirjoitin asiastaNythän mä vasta hokasin varsin pitkälti, että studioväki on ihan Tapparakiimassa, kledjutkin suoraan mestarien myymälästä?
Vois vaihtaa Järkisyyn kanssa paikkoja.Järkisyyt päässyt Anniinan viereen.
Annina tuijottaa tapansa mukaan erittäin kiinteästi ja nyökyttää päätään.Järkisyyt päässyt Anniinan viereen.
Juu, mut toi on iha epistä, että tollai suositaan parhaita. Vetäis saatana joskus punamustaa päälle. Olis kerrankin edes tyylikkäitä.Vuodesta 95 olleet jo Tapparan fanikaupan kledjuissa telkkarissa
Hockey Night – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Vahingossa sattunutNythän mä vasta hokasin varsin pitkälti, että studioväki on ihan Tapparakiimassa, kledjutkin suoraan mestarien myymälästä?
Ihme porukkaa. Haluaa jutella Anniinan kanssa ja seistä vieressä. Voisi kuvitella, että enemmistö haluaisi seivästää tämän ja välttää mieluummin edellämainutut?Vois vaihtaa Järkisyyn kanssa paikkoja.
Heti kun Tappara lopettaa tuon trappaamisen ja iskee IFK:n avauspeliin, niin pelin suunta kääntyy. Tappara yrittää saada sukkasillaan ekan tuplaween talteen. Ei välttämättä onnistu.Tapparan vahvuudet pois todella hyvin ja Taponen ottaa loput. Jos sama meno jatkuu niin IFK on erittäin vahvoilla jatkoon.
Kuuluu gameplaniin. Huomenna vihollinen on ihan ihmeissään, kun odottavat siellä selän puolella eikä kuuluTapparalla ollut paljon noita tilanteita, et "käännetään" rystyllä selän taakse. Toikin toka maali tuli sellaisesta
Kyllä nyt olisi hyvä rokata turkoosia tai keltavihreää.Juu, mut toi on iha epistä, että tollai suositaan parhaita. Vetäis saatana joskus punamustaa päälle. Olis kerrankin edes tyylikkäitä.
Toi tommonen naisen erittäin kiinteä tuijotus on... mielen sekoittavaa.Annina tuijottaa tapansa mukaan erittäin kiinteästi ja nyökyttää päätään.
Otit pari olutta?Ei tuo ääni enää kuulosta niin pahalta. Mistäköhän johtuu :D
Humalatila kerennyt jo nousemaan mukavalla tasolle?Ei tuo ääni enää kuulosta niin pahalta. Mistäköhän johtuu :D
No aika brutaalia, mutta kukin tyylillään.Voisi kuvitella, että enemmistö haluaisi seivästää tämän
Mä en pääse oikeasti pääse fiilikseen ennen kuin raastepöytä on mainittu.Jos sarjan eka peli ei tunnu vielä playoff-kiekolta niin Saukkosen Mika viimeistelee sen fiiliksen kyllä.
Paras synonyymi naimiselle:
ToiveissaIhme porukkaa. Haluaa jutella Anniinan kanssa ja seistä vieressä. Voisi kuvitella, että enemmistö haluaisi seivästää tämän ja välttää mieluummin edellämainutut?