Pe 31.3.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 136 836
  • 1 778

paraspelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Pennanen vie tällä hetkellä Virtasta. HPK vie JYPiä, mutta erityisesti Pennanen Virtasta. Niin hyökkäys- kuin puolustuspelinopeuden osalta.

HPK:n rakenteet aivan eri kunnossa kuin kolmessa aiemmassa kohtaamisessa. Juuri tällä hetkellä vaikea nähdä JYPiä sarjan voittajana.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Ilvekselle tarjotaan saumaa tasoitukseen. Jos ei kohta tee, niin Tappara tekee ja voittaa.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Osaako tää Karvonen muuta kuin istua jäähyllä? Kun ei jalka ja taidot riitä.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ilves yv:lle ja makkaraa sylettää.. No, kyllähän tuo Repo tuossa vielä hieman hyppäsi maalivahtia päin.. itse en olisi jäähyä antanut. Mutta olen viheltänyt 0 liigapeliä joten eipä mulla ole kompetenssia alkaa tuomareita neuvomaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Tasan 50-50 tilanne, Ipan pakki auttaa ihan natisti. Mita Repo olisi voinut tehda, jarrutusmatka on yli 10cm
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ipan mies työntää tapparan miehen oman moken päälle ja tapsulle av. No ois menny toisessakin päässä samalla tavalla
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Mä en voi ymmärtää näitä estämisjäähyjä, joissa pakki työntää hyökkääjän maalivahdin päälle eikä mitään mahdollisuutta väistää hyökkääjällä.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Ei menny tämä tuubiin Hakametsässä, ei.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Hyvä jäähy Revolle.

Hiukan on ilves-henkinen linja tuomareilla tampesterissa
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voittava maalivahti olis toki 2/3 ottanut noista HPK:n maaleista kiinni, mutta ei mitään pois siltä että HPK on ollut hyvä ja vierailija surkea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös