Siinä ollut mitään typerää, Kolehmainen ajoi itse siihen maalille ja mailaanTyperä O'Brien.
Siinä ollut mitään typerää, Kolehmainen ajoi itse siihen maalille ja mailaanTyperä O'Brien.
On muuten jännä kuinka helppokin syöttö omille onnistutaan työntämään vastustajan mailanvarteen taiheti sääreenTapparan pelaajat ovat rentoja kuin rautakanget, mistään ei oikein meinaa tulla mitään.
Tappara radio se on. Fun Tampere on IlveksenKuka selostaa Radio City Tampereella? Ihan kevyet Tapparalasit päässä :D
Nyt ei ihan avautunut, mutta ilmeisesti väärin kannustettu. Läpyttimillä on kiva vihtoa.Ilveksen tanssityttöjen asuista tuli mieleen, että piti laittaa Tapparan tyttöjen perässä jotain ihonmyötäistä ja punanaamiosta tai vastaavasta saatiin tuollaiset edullisesti ja pikaisesti. Voi toki olla joku hieno markkinointistrategiakin
Siinä ollut mitään typerää, Kolehmainen ajoi itse siihen maalille ja mailaan
Tappara radio se on. Fun Tampere on Ilveksen
Jaahas, jatkoaikatrilleri taas Helsingissä. Tämä on samaan aikaan hienoa ja aivan kamalaa.
Kuka selostaa Radio City Tampereella? Ihan kevyet Tapparalasit päässä
Ei tällä habituksella ole paljon valinnanvaraa. Onneksi sain sentään mieleiseniKävipäs niin, että oma suku pakotti naimisiin, koska en kuulemma mistään saisi parempaa. Entä itse, jouditko tyytymään siihen mitä sait, vai saitko tamperelaisen?