Waheeb on muuten Alkion ohella Ruudun ykkösselostaja. Sitten tulee Ritari ja sen jälkeen loput, vai unohdinkohan mä jonkun?
Ihan kutinsa pitävä luokitus, näin se menee. Alkio sanoo Yonkmanin aina että Tsonkman.
Waheeb on muuten Alkion ohella Ruudun ykkösselostaja. Sitten tulee Ritari ja sen jälkeen loput, vai unohdinkohan mä jonkun?
Tsipuro and cokeKatos, veli-Torsti on myös paikalla. Eikä hätää, eväiden laihuus näissä geimeissä on yleensä paremman avio-onnen merkkaamaton maalitykki... :) Kippis.
Eikös se Kuukka tehnyt maalin äskettäin? Pelikiellossa tosin taitaa olla nyt.Mistä me saatas Erosen tyyppinen viivapyssy, kiekkoo kovaa maalia kohti.
"Nyyh nyyh, Kärpät filmaa kanssa" -Väsyneet itkutKärppä-faneilla on vuosien varrelta niin paljon nähtynä kaatumisia oman joukkueen puolelta, että pakkohan se on uskoa - varmasti oppii tunnistamaan.
Varmaankin näin, siksi tuo Tapparan kuviokellunnan yksinpeluu jään pinnassa näkyykin niin selvästi!Kärppä-faneilla on vuosien varrelta niin paljon nähtynä kaatumisia oman joukkueen puolelta, että pakkohan se on uskoa - varmasti oppii tunnistamaan.
Toivottavasti ei nähdä rantapalloja.TPS, viittä vaille rantapallot?
Juurikin näin. Mulla oli aiemmin Rantasta kohden aika neutraali näkemys, mutta tämän kauden aikana tuon miehen oman erinomaisuuden esille tuonti on kyllä vituttanut ihan huolella.On suorastaan koomista minkä tason nousemisen Rantasen poissaoleminen studiolle aiheuttaa. Rantasella on siis joitain positiivisiakin ominaisuuksia. Jokaisessa ihmisessähän on jotain hyvää.
Mukavaa katsoa studiota kyllä. Mukavaa, kiihkotonta ja ilman ylijumalan tuomiota olevaa jutustelua.
Mistä me saatas Erosen tyyppinen viivapyssy, kiekkoo kovaa maalia kohti.
Nyt olisi onhockey.tv:ssä tarjolla HIFK-streamia.Ruutu+ toimivuuden tuntien 30e on ryöstöä.