Onnittelut!Mulla on kohta veikkauksen tili tyhjä, kun oon aina vanhasta muistista laittanyt lopussa Tapparalle livevetoa. Ennen se toimi n. 95%. No, yritetään nyt vielä kerran..
Grönborg 2Mikä hassu lempinimi keksitään Hahlille kun kokoajan itkee? Harry Potter?
no en sentään.. ihan tuollaisella savimajapanoksella mennään..Et sunka kivitaloa laittanut?
Ehkä taas ens vuonna seuraavan kerran?Neljä maalia yhteen erään.
Onnittelut!Mulla on kohta veikkauksen tili tyhjä, kun oon aina vanhasta muistista laittanyt lopussa Tapparalle livevetoa. Ennen se toimi n. 95%. No, yritetään nyt vielä kerran..
Kuus luvattiin! Ei voi Tapparaankaan luottaa...Neljä maalia yhteen erään. Ei voi kun naattia!
Jos Grönborg on joulupukki, voi Hahl olla sitten joulutonttu.Grönborg 2
Turusen letkupolvet se vaan oli.Mikäs helvetin jäähy tuo muka oli. Ilvekselle siis.
Siellä olis Ilvekselle 22 kerrointa tarjolla…Älkää nyt vittu hylätkö kun mulla liveveto Tapparan voitolle 15 kertoimella.
Ei kyl valitettavasti tänään Ilveksellä riitä.Siellä olis Ilvekselle 22 kerrointa tarjolla…
Huomenna 3x ja.. 0-12 voittoEhkä taas ens vuonna seuraavan kerran?
Mutta onneksi Tapparalle osattiin antaa jäähy Leppäsen rikkeestä. Tuossa Puhakan tilanteessa oli kyllä mailasta kiinnipitäminen lähempänä kun koukkausjäähyPuhakka koukkii ensin sportilaiselta vauhdit pois, sen jälkeen Leppästä taklataan päähän keskialueella ja lopulta Brickley vetää kunnon sisäsyrjäpotkulla kiekon maaliin. Nokia Areenan kotituomarit näyttää tasonsa.
Itse en jaksaisi tuollaisesta voitosta ilakoida, mutta kukin tietysti tavallaan.
Neljä maalia yhteen erään. Ei voi kun naattia!
Onko höyryveturi? Meinaan että hiiltä tarpeeksi. Pendoliinoon ei voi luottaa, lehti raiteilla riittää pysäytykseen.Mestaruusjuna lähti asemalta matkaan...
Veikkaisin dieselveturia, sen kun saa vauhtiin niin sitä ei pysäytä mikään :DOnko höyryveturi? Meinaan että hiiltä tarpeeksi. Pendoliinoon ei voi luottaa, lehti raiteilla riittää pysäytykseen.
Paitsi vesi tankissa. Ja löpön loppuminen.Veikkaisin dieselveturia, sen kun saa vauhtiin niin sitä ei pysäytä mikään :D