Pe 30.9.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 19 313
  • 306

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Millähän helvetinperkeleen skouttisilmällä tuo Wahl on Ilvekseen arvottu? En ole aikoihin nähnyt noin surkeaa ulkomaalaisvahvistusta.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Tuntuu, että SaiPa ei tässä alkukaudella ole kunnolla päässyt edes paikoille. Vastustajien maalivahdeilla 15-20 torjuntaa pelissä. Voi mennä vähän mutun puolelle, mut jotenkin tällainen fiilis jääny.
 

T. Blade

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tepsin erä vaikka jäähyt sotkivatkin peliä. Ihan normaalia että Tappara häviää laukauksissa, näin se on ollut jo monta vuotta. Haetaan hienoa eikä roiskita, tosin nyt tuli maali roiskaisusta.

Tapparan namuttelun olen kyllä havainnut edellisillä kausilla. Etenkin Järvinen on tähän erikoistunut, mutta taitaa muillakin olla sitä taiteilijan vikaa. Tapparan onneksi Rantakari tykkää ampua vähän rumempiakin maaleja.

Siitä(kin) samaa mieltä, että ensimmäinen erä oli vierailijan. Toisaalta erikoistilanteissa Tappara oli edellä (YV-häkki ja tapetut AV:t) ja niihin tämä matsi saattaa hyvinkin ratketa. Saa nähdä, millainen toinen erä tulossa. Voisi kuvitella Tapparan tulevan kovempaa päälle. Vai onko Tapparalla tapana yleensäkin antaa vastustajan viedä (näennäisesti) ja iskevät sitten itse nopeasti vastaan?
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Tapparan namuttelun olen kyllä havainnut edellisillä kausilla. Etenkin Järvinen on tähän erikoistunut, mutta taitaa muillakin olla sitä taiteilijan vikaa. Tapparan onneksi Rantakari tykkää ampua vähän rumempiakin maaleja.

Siitä(kin) samaa mieltä, että ensimmäinen erä oli vierailijan. Toisaalta erikoistilanteissa Tappara oli edellä (YV-häkki ja tapetut AV:t) ja niihin tämä matsi saattaa hyvinkin ratketa. Saa nähdä, millainen toinen erä tulossa. Voisi kuvitella Tapparan tulevan kovempaa päälle. Vai onko Tapparalla tapana yleensäkin antaa vastustajan viedä (näennäisesti) ja iskevät sitten itse nopeasti vastaan?

Jaa, ainakin ekaan minuuttiin tullut jo kaksi torjuntaa Tepsin maalivahdille eli nyt menee jo maalia kohtikin. Oivoi kun Savinainen ei tee tuosta.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Sekavaa sähläystä Hakamettässä, puolin toisin.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
YV on liian passiivista. Ainoa joka liikkuu enemmän on Virta, muut seisovat omilla paikoillaan ja hautovat kiekkoa liikaa. Kiekkoa nopeammin liikkeelle tai pelaajille jalat..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös