Ranskalaisittain:
- Ilves-pelaajilla on vastaavaa taitoa kuin Pekka Saarenheimolla joskus 2000-luvun alkupuoliskolla! Eli taitavasti pystyivät kädellä pelaamaan kiekkoa. Tämän korostui ensimmäisessä erässä Ilves-yv:een aikana, kun Jokerit purki kahdesti, mutta Koistinen ja Järventie molemmat nappasivat lätkän ilmasta ja pyöritys jatkui. Tästä taisi syntyä myös jälkitilanteessa Rajalan maali.
- Ekassa erässä Ilvekseltä vahvaa taklauspeliä.
- Oliko toinen erä, kun Toskala nousi lähes siniviivalle asti ja toimitti kiekon vauhdilla Kilpeläiselle asti. Hitto, siitä kun olisi maalin tehnyt! Ei varmaan Kilppari ihan tuollaista odottanut.
- Jokereiden Kivistö ei vakuuta, tosin Kivistö onkin edellisvuosina ollut kevään miehiä. Ei ole epäselvää kuka tippuu, kun Eronen palaa kokoonpanoon.
- Jokerit siirtyi vanhoihin ketjuihin pelin edetessä. Ainoastaan ylivoimalla pyörii vielä silloin tällöin noi uudet koostumukset.
- Jokerit on tällä kaudella tehnyt vain kerran alle neljä maalia. Tuo oli tappio Pelicansia vastaan ja silloinkin tuloksena kolme börsää. Kun kolmanteen erään lähdettiin, niin mä ajattelin, että ainakin pari vielä luvassa. Ja niin tulikin!
- Lahdelta kaksi maalia, which is nice, mutta jos joku Jokereiden pelaaja pitää mainita, niin aina kun Pulkkisella on kiekko, niin mulla on samaan aikaan levollinen ja innostunut olo.
- Filppula-Eaves pelaa taitavasti, mutta mutta... ykkösyyvee on vähän jäässä ja jostain syystä ei ole hirveästi ajatusta kun Filu pyörittää pienessä kulmassa ja yrittää liian vaikeita.
- Ilveksen yv on tehokasta tai Jokereiden av on heikkoa. Mä veikkaan että molempia. Kolmesta Ilves-maalista huolimatta Jokereilla ei ollut varsinaista hätää, vaikka olisihan Ilves voinut tehdä neljäkin maalia. Tosin olisihan Jokerit voineet tehdä viisikin maalia jne.
- Kilpeläiseltä hyviä torjuntoja, mutta silti kolme kutia maaliin.
- Anyway, Jokerit 3 pointsia, Ilves nolla.