Taklata takaa kuten Anttalainen?Yllättyneet? Tykkäävät taklata takaa tai muuten huonossa asemassa olevia. Ja sit kun ite pitäis ottaa taklaus vastaan niin mennään kyykkyyn?!? Wtf
Hifkillä puoleen minuuttiin enemmän paikkoja kuin Tepsillä painostusjaksollaan. Dyk ois voinu osua edes tolppien väliin.
MahdollisestiKolmas erä ISO erä tämän sarjan kannalta, väitän minä.
Yllättyneet? Tykkäävät taklata takaa tai muuten huonossa asemassa olevia. Ja sit kun ite pitäis ottaa taklaus vastaan niin mennään kyykkyyn?!? Wtf
Svedu homot unohtui..JEp! Just näin! Hifki pelaa sikaa! Åsten on SIKA!
HIFK = Homot Ilman Fyysistä Kuntoa!
TERV. LASSE 7V
Niinpä. Vittu mikä rikollislauma.Yllättyneet? Tykkäävät taklata takaa tai muuten huonossa asemassa olevia. Ja sit kun ite pitäis ottaa taklaus vastaan niin mennään kyykkyyn?!? Wtf
Yllättyneet? Tykkäävät taklata takaa tai muuten huonossa asemassa olevia. Ja sit kun ite pitäis ottaa taklaus vastaan niin mennään kyykkyyn?!? Wtf
Joo, ei hänen tyylistään kyllä. Ei kyllä ollut enää taklattavissa, oli jo hyvän aikaa ennen luopunut kiekosta, olisiko siksi noin reagoinut päälle tulevaan vastustajaan.Broadhurstilta kyseenalainen kyyristyminen.
Mä katsoin, kun Ruben Rafkin tuli haastatteluun, että miksi ne haastattelee Hracovinaa TPS:n valkoinen paita päällä!?
Optikolle, vai näkikö joku muu yhdennäköisyyden?
Vähän eri haastatteluiden taso Waheebilla ja Mertarannalla.
Cowboy voi kerran käydä moikkaamassa, sen jälkeen ei enää luo paikkoja.TPS:n pieni ja vikkelä venäläinen on kyllä vaarallinen. Luonut yksin useamman paikan kuin tyhjästä. IFK:n pitäisi pelata hänet tarkasti.
Ilmaiseks jos katselee niin ei kyl kehtaa valittaa.Vähän eri haastatteluiden taso Waheebilla ja Mertarannalla.
Siinäpä teille Turkuseen pähkäiltävää.Ketä?
Miks mä luin tän Tamin äänellä?Väitätkö et Antza ei osaa selostaa.. My God. Missä kunnioitus, missä ylpeys. Mä kysyn. Monta peliä oot ite selostanut. Sitä mäkin. Pitäis kysyä kaikilta, et tykkäskö ne tästä näytelmästä. Sen sijaan tulee näitä väsyneitä
Cowboy voi kerran käydä moikkaamassa, sen jälkeen ei enää luo paikkoja.