Pe 30.4.2021 Lukko - Tappara

  • 3 115
  • 27
Suosikkijoukkue
Ilves
Hyvin oli Tappara kotiläksynsä tehnyt. Karvauksen ajoitukset ja keskialueen riistopeli, limaträppiin menemättä, paljastivat Lukon tämän pelipäivän heikkoudet. Olen varma, että Rauman ylpeys (ei mitään pois Pallo-Iiroilta), löytää vastalääkkeet sunnuntain kohtalokkaaseen kolmanteen otatukseen Hakametsässä.

Paremmat yksilöt ja koko kauden vähintäänkin hyvin toimiva pelitapa, antaa vahvan pohjan jatkoponnistukselle. Tapparan nousu tämän parin pelitavalliseksi ykköshevoseksi ei välttämättä ole kovinkaan pysyvä olotila. On olemassa valmentajia ja sitten on Virran Peksi. Kova on luotto Rauman pelitapa-identiteettiin, jos vertailujoukkueena on koko kauden identiteettiänsä etsinyt Tappara.

Peli antaa tasan sen minkä ansaitset.(Ja tässä kohtaa voi sillä Niemisen Villen ansainta-logiikalla alkaa pyyhkimään persettä) Eväitä syödään kiihkeiden pudotuspelisarjojen aikana. Tässä parissa kummankaan eväät eivät ole vielä nielty. Odottelen viiden pelin sarjaa, jossa parempi etenee kohti korona-kauden unelmaa, finaaleja stadin kingejä vastaan. Itse näen sen olevan Lukko. Tosin olen tavan työläinen, enkä mikään ennustaja.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Olipa ihana peli. Täysin uudestisyntynyt Tappara eilisen kohelluksen jälkeen. Touhussa oli paljon järkeä ja Lukon pelitapaa saatiin hajotettua ihan eri tavalla kuin eilen. Pelin olisi vielä kruunannut Peltolan nousu maalille kolmannen erän alivoimassa. Täydellinen suoritus, kun kiekko vielä olisi löytänyt tiensä tolpan sijasta maaliin.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Tapparalta Matushkin siirtyy katsomon puolelle Kuuselan ja Parlettin seuraksi. Simontaival nousee 13th forward.

Oiskohan tuo 6 pakin systeemi jopa hyvä?

Ei jatkuvasti vaihtuvaa paria, johon runkosarjan peluutussysteemi johtaa. Idean koulutus-speksit ymmärrän, mutta eihän sillä enää pleijareissa tarvisi mennä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös