Huikea matsi. Jotenkin tuli jo pleijarit mieleen. Tapparan helvetisti paremmat erikoistilanteet sitten lopulta ratkaisi ottelun. IFK:n maalinteon vaikeus tällä hetkellä kyllä näkyi tässäkin matsissa. Tapparalle ansaittu voitto. Tässä studiossa oli ainakin huikea tunnelma. Samoin kuulosti olevan hallissakin. Ei kyllä jättänyt ketään kylmäksi.
Naama kiinni ja pubiin.Mervillä noussu hattuun - minä tässä voittajana puolustan omia pelaajia. Naama kiinni ja Pygmin selän pesuun.
Saravo on tosiaaan jäätävä, vauhtiakin riittää niin että ei ehkä koskaan ole ollut noin nopea. Eikä tämä ole vitsi.
Tuo on kyllä huikeutta. Saman kaverin kirjoituksia pitäisi "ostaa" myös Aamulehdeltä. Todellisuudessahan Saravo oli kentän parhaita puolustajia. Tömmernes pääsi lähelle, mutta Peksi pelasti kuitenkin nuo pari varmaa häkkiä. Pitäisikö jonkun vinkata Hra Solmulle, että keltaiset linssit toimii parhaiten keskitalvella, ei keväällä.Nauratti kyllä kun Iltalehden Solmu oli keksinyt antaa Saravolle lampaan illan esityksestään. Jos tuo oli huono esitys tai Saravo ylipäätään Tapparan joukkueen tai pakiston heikko lenkki, niin sitten voisi kyllä pistää kauden pakettiin jo nyt ja jakaa sen kullan Tapparalle, eihän muilla tule olemaan mitään jakoa. Huikea ukko.
On jo nyt. Loistava peli kiekollisena. Tapparan toimista case-Niemisessä voi olla montaa mieltä, mutta tällä hetkellä kaukalossa Marjamäki on huomattavasti Niemistä hyödyllisempi.Mikähän suonenveto Marjamäellekin tuli kun taiteili kiekon kanssa. Voi olla hieno mies vielä keväällä.
1) Niin se on ollut jo joulusta lähtien jos et ole huomannut, mailahäirintä kasvanut hakametsässä pelatuissa peleissä aivan p*rk*l**sti1) Mä en tätä ole taas hetkeen joutunut sanomaan, mutta kyllä oli ihan luokatonta tuomarointia.
2) Ei, en kitise tuosta case-Metsolasta. Vaikka se kyynärsuoja päähän tulee.
3) Tapparalle vihelletään vääriä vaihtoja, IFK:lle ei. Toinen Tapparan väärä vaihto oli ihan hakemalla haettu vihellys. IFK veti pari kertaa paljon selvemmin kuudella.
4) Avauserässä ensin kiekoton Marjamäki kampattiin, sen jälkeen Greeniä ajettiin numeroihin (älkää hermostuko, oli irti laidasta huonossa asennossa yms. yms., silti kakkosen paikka).
5) Tänään ei ollut samat säännöt molemmille. Ne jotka tietää, tietää, että välillä olen kyllä sanonut siitä, jos tuomarit vetää Tapparan puolesta. Ja tänään meni eri suuntaan.
6) Itse pelissä Tappara oli juuri niin paljon parempi, kuin odottaa sopi, mutta luokaton viimeistely ja toisaalta IFK:n pakkien hyvä silmä-käsi-koordinaatio syötönkatkoissa esti lisäosumien synnyn. Tolpat Tapparalle 4-1, ja IFK:n tolppakin oli selkeä ulkotolppa. Eteenpäin.
Mutta olennaisin moka tuomareilta oli Elkinsin hanskojen pudotus - miksei tullut kymppiä?
Sääntöhän on hyvin selkeä. Ei siinä tarvita mitään tulkintaa. Miten se liittyy tunteen tappamiseen? Eikös tässä ole viime aikoina huiskittu tunnepitoisesti hanskoilla ja ilman?Sä siis haluat että tässä säännössä ei saa käyttää tulkintaa? Mitäs jos vaan toisen pudottaa, olisko se vitonen? Joo, tapetaan loppukin tunne läpsyttelyliigasta.
eihän noista tähänkään asti ole mitään tullut, jos pudottamisen jälkeen ole mitään merkittävää tapahtunut. Ihan hyvä linja.