Jaa-a. Mitähän sitä odottaisi. Nähdäänkö kentällä Isejä ja poikia ja millaisia tilanteita taistelulätkä-formaatilla luodaan tälla kertaa Kärppien puolustusalueella, jos sattuu Sport ylivoiman saamaan. Nää on ennakkoon vähän näitä pelejä, joissa Sport ei oikein ole tahtonut edes uskoa itseensä. Niinpä ei niitä maaleja vain hirveän montaa ole odotettavissa, jossei sinne sota-alueelle haluta mennä ja lähdetään pelaamaan 0-0:aa ekaan Kärppä-maaliin asti. Näin fanina olen varmaan psyykkisesti vähän pelaajien kanssa samoilla taajuuksilla. Toivottavasti en olisi.
Vähän sellainen fiilis, että kai meidän joukkueella on tässä sellainen mainitun "identiteetin" oululaisiinnaamoihinhieromisiltama luvassa. Kontrastina pelin pakkovoittamistarkoitukseen. Sinällään voittohan nyt olisi aina omanlaisensa kylmä statement. Villi veikkaus on, että omaa peliä lähdetään luonnollisesti pelailemaan kuitenkin. Kärpät saattavat pelaajiston suulla julkilausuttunakin mainita, että Sport tekee paljon töitä ja pitää vastata tähän. Tähän ratkaisu löydetään kenties omasta pelistä.
Toivon ottelusta monimaalista, mutta yllätyn jokaisesta Sportin tekemästä maalista. Kärpät tullee tekemään vain tarvittavan. En tiedä syytä, miksei peli päättyisi sen 4-1, koska siinä on se isällinen rohkaisumaalikin budjetoituna. Sport ei koko kaudella ole sentään tuloksellisesti juuri täysin luhistunut Tepsin tapaan. Tämä on jo arvo sinänsä. Uskottavuus. Siitä Sport on oikeastaan koko kauden pelannutkin. Ei niinkään voitoista kuin siihen viiteen asti.
Kuten palstalla on vedetty yhteen, olen samoilla linjoilla, että tämän kauden Sport ei ole todellakaan aiheuttanut hajoiluja lähellekään samassa määrin, kuin jotkut aiempien kausien rosterit. Kaikkien suoritukset ovat olleet aikalailla odotettuja tai jopa sitä parempia. Kuka odotti joltain Gröndahlilta tai Valkoselta mitään... Ja Manninenkin paljastui solid liigapakiksi. Kenties ainoa pieni pettymys on ollut Hattus-Jake. Miten kaveria onkin kiertänyt onnistumiset.
Noniin ja oliko mulla jotain pelistä vielä... Vaikka "ylilyönnit" aina tyrmätään järkyttävänä ammattimiehen sekoiluna niin jotenkin se vaan aiheuttaa mulla jotain hermostossa. Ylilyönti kuitenkin ainakin joskus paljastaa, että latauduttu on, mutta keittänyt vain yli. Mitä sitten. Miksi minun pitäisi olla huolissani tai häpeissäni tunteistani. rViimeksi kun haaveilin palstalla samankaltaista niin sain huudot, että olen sairas kun toivoin about pelaajan kuolemaa. Jos nyt ei kumminkaan kenenkään tarvis kuolla. Kilahtaa saa uudestaan vaikka tästä tekstistä :) PS. Hot Sticki vaan kuriositeetiksi maalille, koska se torjuu tänään varmasti ekan ja viimesen laukauksen.