Release Nikke!.... To Oulu!Pitäskö Niken kokeilla...
Jäähytasapaino pitää olla heti vaaterissa.Kevyt jäähy urheilulle. Antoi mahkun viheltää, mutta ei nåiden painiotteluiden linjalla ollut kuin 3 pisteen arvoinen suoritus
Vieraskatsomossa on anniskeuoikeudet Mikkelissä.Katonko mää nyt jottain väärin, vai onko joku muuttunut vai onko Mikkelissä mahollisuus olla tuoppi kädessä katsomossa? 2 kertaan oon ollut kattovinani että sielä tuoppia ryystetään.
Tapparan pelaajahan oli jo puoliksi kumossa ennenkuin Johansson koski, mutta pitkät juoksut ja tasoitukset. Kova oli kyllä Kemiläisen pommi.Kevyt jäähy urheilulle. Antoi mahkun viheltää, mutta ei nåiden painiotteluiden linjalla ollut kuin 3 pisteen arvoinen suoritus
Pellin kumautus, vaan ei mene.
Monessa hallissa alkaa olemaan noita anniskelukatsomoitaKatonko mää nyt jottain väärin, vai onko joku muuttunut vai onko Mikkelissä mahollisuus olla tuoppi kädessä katsomossa? 2 kertaan oon ollut kattovinani että sielä tuoppia ryystetään.
Ehkä siinä vain lasi täyttyi?Ei hyvä jumala sentään....kertokaa,että tämä Sportin jäähy oli unta....AIVAN KARSEAA TAPPARAN NUOLESKELUA TUOMARILTA....ei vain saa olla tuollaista tuomarointia!!
Ohan näitä kalajakatsomoita ollut monessakin paikassa, jopa vuosia.Katonko mää nyt jottain väärin, vai onko joku muuttunut vai onko Mikkelissä mahollisuus olla tuoppi kädessä katsomossa? 2 kertaan oon ollut kattovinani että sielä tuoppia ryystetään.
Katsomossa ei ole, mutta kenttätasolla on kaksikin pubia. Tai no katsomoahan se sekin on.Ohan näitä kalajakatsomoita ollut monessakin paikassa, jopa vuosia.
Oulussa uskonnolliset estää?
Montako maalia Anton tempoo tänään? Ihan vaan tonne tilastoihin merkkaisin.Levtchi syrjäytti Savi-matin maskimiehen paikalta ja heti verkko repeää