Pe 3.2.2023 Otteluseuranta (Liiga)

• 12 214
  • 379

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kevyt jäähy urheilulle. Antoi mahkun viheltää, mutta ei nåiden painiotteluiden linjalla ollut kuin 3 pisteen arvoinen suoritus

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
KANTOLAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! 2-2

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
KUN TAPPARA HALUAA TEHDÄ MAALEJA, SE ISKEE KENTÄLLE LEHTERÄN, LEVTCHIN JA KEMILÄISEEEEEEENNNNN

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nuijasodan veteraanit - Kiitos 1596-1597
Kevyt jäähy urheilulle. Antoi mahkun viheltää, mutta ei nåiden painiotteluiden linjalla ollut kuin 3 pisteen arvoinen suoritus
Jäähytasapaino pitää olla heti vaaterissa.

Jaahas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittava
Ei hyvä jumala sentään....kertokaa,että tämä Sportin jäähy oli unta....AIVAN KARSEAA TAPPARAN NUOLESKELUA TUOMARILTA....ei vain saa olla tuollaista tuomarointia!!

Peppuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhawks
Katonko mää nyt jottain väärin, vai onko joku muuttunut vai onko Mikkelissä mahollisuus olla tuoppi kädessä katsomossa? 2 kertaan oon ollut kattovinani että sielä tuoppia ryystetään.

Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Kemmu tuuppaa hyvin hellasti Tapparan tasoihin. Levtchi muuten pelasi hienosti tuon vaihdon, hyvaa sijoittumista.

Eika jaa erikoisten vahvistusten jalkoihin, heti ensimmaisessa pelissa pisteille

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, valmentajapolku
Katonko mää nyt jottain väärin, vai onko joku muuttunut vai onko Mikkelissä mahollisuus olla tuoppi kädessä katsomossa? 2 kertaan oon ollut kattovinani että sielä tuoppia ryystetään.
Vieraskatsomossa on anniskeuoikeudet Mikkelissä.

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nuijasodan veteraanit - Kiitos 1596-1597
Ohan näitä kalajakatsomoita ollut monessakin paikassa, jopa vuosia.
Oulussa uskonnolliset estää?

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
TPS pääsee 2vs1 hyökkäykseen, mutta Setänen ottaa hienon torjunnan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy